Gick min bil så jävla snabbt att ingen fick med den på film? el vad är det för fel?
Jag stog ute och filmade många varv, men du kom bara med en kortstund i min film: 5:25
mm. när jag släpper av och kör av banan ja...
jag körde en massa. men verkar som du började filma sent? för vi åkte hem en stund efter 14.00 då vi inte såg ut genom rutan så det gick att köra vettigt längre. har ingen värmepaket i bilen så det imma igen direkt. gick bättre tidigare på dagen.
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
Gick min bil så jävla snabbt att ingen fick med den på film? el vad är det för fel?
Jag stog ute och filmade många varv, men du kom bara med en kortstund i min film: 5:25
mm. när jag släpper av och kör av banan ja...
jag körde en massa. men verkar som du började filma sent? för vi åkte hem en stund efter 14.00 då vi inte såg ut genom rutan så det gick att köra vettigt längre. har ingen värmepaket i bilen så det imma igen direkt. gick bättre tidigare på dagen.
haha jaa jo det blev så, var mycke roligare lite senare på dagen när det var flera som körde, annars fick man ju stå jätte länge och vänta på att någon skulle komma hehe, blev grymt kallt också!
Golden Boy skrev:
grym film Fredrik, vad filmar du med för kamera?
Tack det är en liten Sony HDR-DX115
ZonFreak Skogenracing Small
Antal inlägg : 16 Age : 36 Namn : Björn Från : Storvik Kör : Opel Astra Turbo Registration date : 11-02-13
var det tjejen som filmade? underhållande var den iaf
Astran såg ut att gå riktigt bra. är rätt kul med fwd oxå om man kan köra. har kört mera fwd i mitt liv än rwd och dom som säger att man inte kan ha kul i en fwd bil har helt fel! dock föredrar jag rwd eller 4wd för det är skoj att åka på bredden hela tiden
ZonFreak Skogenracing Small
Antal inlägg : 16 Age : 36 Namn : Björn Från : Storvik Kör : Opel Astra Turbo Registration date : 11-02-13
var det tjejen som filmade? underhållande var den iaf
Astran såg ut att gå riktigt bra. är rätt kul med fwd oxå om man kan köra. har kört mera fwd i mitt liv än rwd och dom som säger att man inte kan ha kul i en fwd bil har helt fel! dock föredrar jag rwd eller 4wd för det är skoj att åka på bredden hela tiden
Tror dom turades om att filma, jag filmade lite oxå!
Jo går att åka riktigt fort med Fwd, oftast fortare än rwd men blir lite mindre sladd som sagt
Combatbenke Skogencrew
Antal inlägg : 1684 Age : 38 Namn : Benke Från : Gävle Kör : För lite Registration date : 06-10-13
Bra att det finns folk som hjälper till och och fixar runt banan. Tänkte först och främst på Jonny som plogar och krille som åkte runt med skotern och hjälpte folk loss.
Nån som har isdäck / rallydubbdäck med fälg till en BMW 328 - 1996 E36 liggandes? Är rejält halt med bara vanliga dubbdäck
makkan Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 441 Age : 33 Namn : bossebatong Från : gsr Kör : i från dig Registration date : 08-06-17
Rubrik: Sv: Bild & Film: Iskörning Älgsjön 13/2 2011 ons 16 feb 2011, 02:13
ligger 146 bilder på datorn min men, jag vägrar lägga upp dom, de kan nån annan få göra om nån vill
HenrikssonMedia Skogenracing Medium
Antal inlägg : 52 Age : 38 Namn : Magnus Henriksson Från : Gävle Kör : Nissan Skyline R32 GT-R Registration date : 06-10-23
Rubrik: Sv: Bild & Film: Iskörning Älgsjön 13/2 2011 ons 16 feb 2011, 08:53
Virtual49 skrev:
En riktig kanondag på isen.
Bra att det finns folk som hjälper till och och fixar runt banan. Tänkte först och främst på Jonny som plogar och krille som åkte runt med skotern och hjälpte folk loss.
Nån som har isdäck / rallydubbdäck med fälg till en BMW 328 - 1996 E36 liggandes? Är rejält halt med bara vanliga dubbdäck