_kent Skogenracing Medium
Antal inlägg : 88 Age : 33 Namn : krille Från : gävle Kör : sierra Registration date : 10-10-28
| Rubrik: stötdämpartorn på sierra dohc och pinto? mån 24 jan 2011, 06:54 | |
| tja var iväg och hämtade en sierra pinto igår som var krockad, syns dock inget kaross mässigt. när jag kom hem mätte jag avståndet på min gammla dohc kaross för att se om stötdämpartorn hade flyttas på den krockade pinton och det skillde lite emellan dohc och pinto... stämmer det? att dohc karossen är lite bredara emellan stötdämpartornen en pinto? | |
|
combatkit Skogenracing Large
Antal inlägg : 105 Age : 41 Namn : Daniell Toft Från : Norge Kör : Bmw E38 with S62B50 engine Registration date : 08-06-24
| Rubrik: Sv: stötdämpartorn på sierra dohc och pinto? mån 24 jan 2011, 13:43 | |
| | |
|
_kent Skogenracing Medium
Antal inlägg : 88 Age : 33 Namn : krille Från : gävle Kör : sierra Registration date : 10-10-28
| Rubrik: Sv: stötdämpartorn på sierra dohc och pinto? mån 24 jan 2011, 15:09 | |
| - combatkit skrev:
- nei, dem er lik.
okej tack för svar. nån som vat om det går att få till hjulvinkeln på något sett endå? eller nån som har nå knep så det blir bra? | |
|
jonasahman Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 457 Age : 40 Namn : jonas Från : Valbo Kör : V70 Registration date : 07-06-19
| Rubrik: Sv: stötdämpartorn på sierra dohc och pinto? mån 24 jan 2011, 20:43 | |
| kanske fråga fordonsgymnasiet lite snällt att kolla på den, finns ju både fyrhjulsinställning och riktbänk om man vill vara seriös. men kanske räcker att kolla vinklarna och sen dra på med storsläggan | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: stötdämpartorn på sierra dohc och pinto? | |
| |
|