Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Piecia - Pintoproject

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Piecia
Skogenracing Small
Piecia


Antal inlägg : 27
Age : 33
Namn : Patryk
Från : Klippan
Kör : Ford Sierra 2.0i
Registration date : 11-01-10

Piecia - Pintoproject Empty
InläggRubrik: Piecia - Pintoproject   Piecia - Pintoproject Icon_minitimemån 17 jan 2011, 03:52

Hej Smile
Jag har börjat med min projekt arbete i skolan, så länge jag har plockad bort luft burken, o flytad sladen från Lmm till vänster sidan, det e billigt project, ska inte bytta ngt inne i motor, ska bara sätta på turbo, ic extra spridarna o det som behövs, hade tänkt mig med 0.5-0.8 bar tryck Razz om jag kmr ha rund 200-250 hästar kmr motor klara sig o kmr jag kunna köra med den dagligen? asså med den trimmning, utan att byta kolvar stakar elr packningar??? efter skolan, jag kmr gå vidare med trimmning df jag har en fråga, har ngn 3d karros som passa till min pinto motor, för att karrosen jag har nu e 5d o rostig som fan :S kanske ngn har karros i bra skick som stå iväg? Razz o jag vill få tåg i skogenracing emblemar ler kläder om ni har de Smile jag e jätte imponerad av er klubb Smile

Mvh Patryk "Piecia" Nagalski
Till överst på sidan Gå ner
Hedin_
Skogenracing Elite
Hedin_


Antal inlägg : 1976
Age : 33
Namn : Tobbe
Från : Gävle
Kör : Audi A4 1.8T
Registration date : 08-12-15

Piecia - Pintoproject Empty
InläggRubrik: Sv: Piecia - Pintoproject   Piecia - Pintoproject Icon_minitimeons 19 jan 2011, 16:32

Går fint med oöppnad motor och 0,6 bar. Visst kan du köra så dagligen, men bara så du vet om du sätter dit extra sprut finns risken för spikningar och det tar på kolvarna o toppen.

Kommer att funka så klart med det tar på motorn...


Ladda upp bilder kan du göra här Smile http://tinypic.com/ i storlek 640*480

Till överst på sidan Gå ner
 
Piecia - Pintoproject
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Projekt Forum-
Hoppa till: