Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Grenrörs och turbofunderingar 2.9 tor 30 dec 2010, 20:33 | |
| - ///markus skrev:
- ja jag tycker den verkar lite gammaldags. vad har du för åsikt om att renovera gamm k27 ?
Har inga direkta åsikter, gäller i alla fall att vara mycket noga och sätta ihop agget exakt lika som när man tog isär för att inte påverka balansen | |
|
///markus Skogenracing Large
Antal inlägg : 120 Age : 33 Namn : Markus Från : Åland Kör : Sierra Registration date : 09-11-18
| Rubrik: Sv: Grenrörs och turbofunderingar 2.9 tor 30 dec 2010, 21:46 | |
| ojdå hehe ja det var man väl int direkt sådär i småfyllan haha den där hx35 du tipsade om är jag sugen på! är bara det att jag är lite smånojig till att köpa beggat, är ju en chansning som kan löna sig eller så int :/ hmmm | |
|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Grenrörs och turbofunderingar 2.9 tor 30 dec 2010, 21:48 | |
| Brukar sällan vara några problem att köpa beg, har inte stött på en dålig lastbilsturbo hittils i alla fall när jag handlat | |
|
///markus Skogenracing Large
Antal inlägg : 120 Age : 33 Namn : Markus Från : Åland Kör : Sierra Registration date : 09-11-18
| Rubrik: Sv: Grenrörs och turbofunderingar 2.9 tor 30 dec 2010, 21:55 | |
| just så. jag tror det kan va värt att handla på sig den så att jag kan koncentrera mig på hur många rörkrökar jag ska skaffa mig.
| |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Grenrörs och turbofunderingar 2.9 | |
| |
|