Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Biltemas hjullager

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Dezeo
Skogenracing Large



Antal inlägg : 178
Age : 34
Namn : Oskar H
Från : Oskarshamn
Kör : Nissan 200sx s13 / Ford Sierra Pinto / Ford Sierra DOHC / Ford Sierra V6 Turbo
Registration date : 08-11-20

Biltemas hjullager Empty
InläggRubrik: Biltemas hjullager   Biltemas hjullager Icon_minitimetor 11 nov 2010, 18:35

Har fått ett dåligt bakre hjullager på Sierran, kollade på biltema. Men på deras sida står det att det bara är till årsmodell 92. Eller passar dom på min med? Är en Sierra DOCH -93 utan ABS

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Stotdampare-Fjadersystem-och-Hjul/Hjullager/Ford/Sierra/74339-HJULLAGERSATS-FORD/

/Oskar
Till överst på sidan Gå ner
EMeizter
Skogenracing Large
EMeizter


Antal inlägg : 165
Age : 31
Namn : Elof
Från : örebro
Kör : de som finns tillgängligt
Registration date : 10-08-25

Biltemas hjullager Empty
InläggRubrik: Sv: Biltemas hjullager   Biltemas hjullager Icon_minitimetor 11 nov 2010, 18:55

är 99% säker på att de är samma till 93;an... men är du osäker så kan du ju titta om det är någon skillnad på de lager som meca har på webbshopen... Smile
Till överst på sidan Gå ner
kangas
Skogenracing Small
kangas


Antal inlägg : 12
Age : 33
Namn : erik kangas
Från : Degerfors
Kör : Volvo s80t6 bmw 318i-85 Volvo 245Glt
Registration date : 08-08-19

Biltemas hjullager Empty
InläggRubrik: Sv: Biltemas hjullager   Biltemas hjullager Icon_minitimesön 21 nov 2010, 16:01

Har bara dåliga erfarenheter av hjullager från biltema.. köpte till en s80 det var de fabriksfel på.. pratade med en bilmekaniker igår och han nämde just ford sierras lager på biltema var totalt skräp tydligen ska dom dras åt med ett moment och inte bara så lagerspelet blir bra har aldrig gjort det själv men jag kan tänka mig att biltemas bilgrejer är lite ryskrulet på kvalite sidan scratch
Till överst på sidan Gå ner
Xeper
Skogenracing Large



Antal inlägg : 158
Age : 37
Namn : Micke
Från : Gävle
Kör : Transporter, 242, S2
Registration date : 07-05-15

Biltemas hjullager Empty
InläggRubrik: Sv: Biltemas hjullager   Biltemas hjullager Icon_minitimemån 22 nov 2010, 13:39

Jag knackade i mitt, var lite märken på det efter allt våld för att få dit det också.
Men 2000 mil senare håller lagret då bra iaf. Det var från Biltema
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Biltemas hjullager Empty
InläggRubrik: Sv: Biltemas hjullager   Biltemas hjullager Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Biltemas hjullager
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Teknik-
Hoppa till: