En å en annan har man väl passerat, men här kommer några som jag har lite mer eller mindre bra minnen av.
SladdhäckenNär jag hämtade den var det lite snö!
Inte nog med det så la jag ner nästan 10K på delar, främst ekonomiplåt. Rostigaste skrothög jag någonsin haft (Förutom Kadetten då) men det säger väl lite om Opel.
När jag sålde den
Toyota StarletFin gammal Starlet jag fixade kopplingen å polerade upp. Ja så enkelt var det, mest credit till den gamle tanten jag köpte den av som hade haft den sedan den var ny och aldrig haft den ståendes utomhus. Inte bara Golden som har haft fräsha Starlets!
Kadett SuperKöpte den billigt, å fixade rosten. Sålde den körbar å besiktigad till en tok som tyvärr kapade isär den totalt å skrotade den... *suck*
Rostigt golv
Fixat efter lite plåtjobb.
Ford Sierra XR4x4Bästa vinterbilen jag haft. Köpte faktiskt en Combatfront, RS kjolar och cossievinge till den, men jag insåg att det inte var något för mig.
Ford ScorpioGrodögon Scorpa som jag köpte med rasad motor. Bytte motorn å satt i skinnklädsel.
Ford Orion VIPKöpte mig en riktigt fin -88ans Orion som bara hade gått 14K mil, men där toppen pajjat. Bytte motor till en som gått strax över 12K och han köra med den i tre månader innan den blev stulen å uppeldad i en gångtunnel... Sämsta bilminnet...
Prutten & SkruttenSist men inte minst, Prutten å Skrutten. Har fortfarande kvar Prutten, medans Skrutten fick gå i graven.
Skrutten
Prutten före
Prutten efter
Streetracefilm på Prutten