| Jättemackan - S Å L D 😁 | |
|
+94phIe E-Tech MrB Bitter_ sagiz drzero renegade Kanto Fjellström Backbone Limpdjur nygge Ågren Liljan majkey XeroZ Mange SierraTimpa Fiechen Toffe _Glenne_ KarlJohanLeander vickelii Taze Catling Håcke ghettojonny Flexenan Grey Sköld Prozac Joel booghen jr vladan Dezeo Chris__ dippshit palex sunken Holme ricze volvokng banzai _Macce_ lillen_rille Groda eviltyson00 vanillago-rilla okkarakka werd Haggen One Eye Open Henrik Mantel zorbit Mese_Jonas Ekkin BoltOn richard s Buford T Justice xepez paq zefa Jimmy_JDM Mäki Schimpy Hedin_ Andy_B MrRhames bonnalex Henka_ Sandvik Almgren staffe_ rektorn engstrand _-gniraz-_ Bagge_Turbo Combatbenke 328Rikard Golden Boy Bandit_PJ Wike Veteranhenke Crille Mikael Blöjan m5micke kryckan Pearly Öbbe Eriksson JohanJ JBlom Jättemackan 98 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Wike Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 664 Age : 33 Namn : Wike Från : Gävle Kör : Kanske inte som alla andra? Registration date : 08-07-02
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 fre 03 apr 2015, 14:29 | |
| Ja jag har 17", tror jag har typ 3 olika uppsättningar om det skulle kunna vara intressant | |
|
| |
Jättemackan Skogencrew
Antal inlägg : 1564 Age : 47 Namn : Marcus Från : Karlholmsbruk Kör : 1 Bil + 1 Fård.. Registration date : 09-05-10
| |
| |
Antal inlägg : 664 Age : 33 Namn : Wike Från : Gävle Kör : Kanske inte som alla andra? Registration date : 08-07-02
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 lör 04 apr 2015, 22:43 | |
| | |
|
| |
Jättemackan Skogencrew
Antal inlägg : 1564 Age : 47 Namn : Marcus Från : Karlholmsbruk Kör : 1 Bil + 1 Fård.. Registration date : 09-05-10
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 lör 18 apr 2015, 09:16 | |
| Så där ja då var man Fårdlös.. Sålde igår och ångrar mig idag... | |
|
| |
Håcke Skogencrew
Antal inlägg : 1091 Age : 52 Namn : Håkan Från : Gävle Kör : Capri 2,9T Sierra 2,0T Registration date : 06-10-14
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 lör 18 apr 2015, 11:21 | |
| | |
|
| |
_Macce_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1258 Age : 34 Namn : Marcus Från : Norrköping Kör : Överladdad Ford Registration date : 07-03-23
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 sön 19 apr 2015, 01:03 | |
| Vart gick den ? Synd på sådan fin ford ! Men ibland måste man gå vidare | |
|
| |
Jättemackan Skogencrew
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 sön 19 apr 2015, 10:01 | |
| - _Macce_ skrev:
- Vart gick den ?
Synd på sådan fin ford ! Men ibland måste man gå vidare Den finns kvar i stan ivf! | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 sön 19 apr 2015, 13:03 | |
| Tyckte jag också att jag såg den åka förbi jobbet häromdagen med någon annan bakom ratten.. | |
|
| |
Antal inlägg : 1258 Age : 34 Namn : Marcus Från : Norrköping Kör : Överladdad Ford Registration date : 07-03-23
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 tis 21 apr 2015, 01:27 | |
| Du har endast haft 1 motor i denna, aldrig bytt motor eller toppackning ? Koll på ungefär hur mycket den brukats ?
Klockren busbil, hoppas du fick det den var värd ! | |
|
| |
Jättemackan Skogencrew
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 tis 21 apr 2015, 18:50 | |
| - _Macce_ skrev:
- Du har endast haft 1 motor i denna, aldrig bytt motor eller toppackning ?
Koll på ungefär hur mycket den brukats ?
Klockren busbil, hoppas du fick det den var värd ! En motor så länge jag haft den! Har gått 3 vintrar och 4 eller 5 sommrar. Sämre med lådorna vart 3 st. Som gick åt, den 1a saknades växel nr. 3 redan när jag köpte bilen, man fick smeka i den 😃. Bytt olja, filter + soppa filter till varje sommar. Har kört duktigt med och inte några snäll mil heller Grejer som gått åt i min äga vad jag kommer ihåg: *3 vxl lådor *En koppling (dålig när jag köpte den) *2 kylare (vi hade klossar i början på Råhällan som banmarkering) *234688542 däck Så en sjuuuuk nöjesmaskin har det varit!! | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 tis 21 apr 2015, 21:44 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Jättemackan - S Å L D 😁 | |
| |
|
| |
| Jättemackan - S Å L D 😁 | |
|