Team_Sierra Skogenracing Small
Antal inlägg : 14 Från : Sundsvall Kör : Sierra GT 92;a Registration date : 07-02-12
| Rubrik: Viken sierra ska det vara ? (turbokonvert) ons 14 feb 2007, 15:56 | |
| tjena.. undrar vilken sierra man ska ha? har fattat att Pinto som gäller.. men vilken av dom? skulle helst vilja bygga av en sedan. men dom finns väl bara med 100hk ? | |
|
richard s Skogencrew
Antal inlägg : 931 Age : 43 Namn : richard Från : gävle Kör : RMK800 Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Viken sierra ska det vara ? (turbokonvert) ons 14 feb 2007, 15:59 | |
| alla pinto efi , allts ingen med elförgasare.
dom är ju inga räsers orginal , men svarar ju bra på överladdning.
v6orna funkar ju också bra med överladdning , men är lite krångligare att bygga på. | |
|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Viken sierra ska det vara ? (turbokonvert) ons 14 feb 2007, 16:15 | |
| Sedaner med pinto är lite halvsvåra att hitta men dom finns. Kom väl 88 och fanns fram till 89 om jag inte minns fel.
Dom med kat (100hk) har lite mindre komp så kan ju vara en fördel. Dock skulle jag rekomendera byta av box till en utan kat för att slippa lambda regleringen | |
|
Team_Sierra Skogenracing Small
Antal inlägg : 14 Från : Sundsvall Kör : Sierra GT 92;a Registration date : 07-02-12
| Rubrik: Sv: Viken sierra ska det vara ? (turbokonvert) ons 14 feb 2007, 19:50 | |
| okeej. får de vad det blir... så fort jag fixat automaten å sålt den så kan jag handla min pinto | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Viken sierra ska det vara ? (turbokonvert) | |
| |
|