| hantoft - min rally zuzukiii swift | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
hantoft Skogenracing Large
Antal inlägg : 113 Age : 42 Namn : johan Från : Landskrona Kör : volvo s40 Autotech, Volvo 740 GLT 1988B Registration date : 07-02-11
| Rubrik: hantoft - min rally zuzukiii swift tis 13 feb 2007, 10:01 | |
| "baksätet" efter min ombyggnad Orginal kollage av första sommarens jobb... ( blev INTE mkt gjort) | |
|
| |
braze Skogenracing Medium
Antal inlägg : 72 Namn : sebastian Från : åland Kör : inget just nu Registration date : 07-03-25
| Rubrik: Sv: hantoft - min rally zuzukiii swift tor 29 mar 2007, 19:33 | |
| öhh vill se lite framsteg nu | |
|
| |
niklas_ Skogenracing Small
Antal inlägg : 44 Age : 36 Namn : BRATjävel Från : Järvsta Kör : Sevenforty Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: hantoft - min rally zuzukiii swift fre 30 mar 2007, 15:09 | |
| - braze skrev:
- öhh vill se lite framsteg nu
braze va har du för projekt då ,, det lär ju inte heller gå så fort för dig heller som hinner klaga på allas snabbhet i skruvandet, | |
|
| |
Antal inlägg : 72 Namn : sebastian Från : åland Kör : inget just nu Registration date : 07-03-25
| Rubrik: Sv: hantoft - min rally zuzukiii swift fre 30 mar 2007, 15:38 | |
| ähh jag har ingen bil för att jag grejar en båt, cross, och en jävla traktor under tiden så det så men när jag är färdig så ska jag köpa en bil!! | |
|
| |
Henrik Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 1669 Age : 36 Namn : Henrik Från : land Kör : Nissan och Ford Registration date : 06-10-13
| |
| |
| Rubrik: Sv: hantoft - min rally zuzukiii swift lör 31 mar 2007, 14:15 | |
| kan vara men det här är ju en bil sida anars så skulle jag ha vissat det traktorn snart klar men ska ha ett nytt grenrör | |
|
| |
| Rubrik: Sv: hantoft - min rally zuzukiii swift lör 31 mar 2007, 14:23 | |
| ska bara greja till växel lådan lite sen:D | |
|
| |
| Rubrik: Sv: hantoft - min rally zuzukiii swift lör 31 mar 2007, 15:30 | |
| ähh skit i de vi ser på prodjektet i ställe elr ska vi tjaffsa hela tiden | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: hantoft - min rally zuzukiii swift | |
| |
|
| |
| hantoft - min rally zuzukiii swift | |
|