| sierra som endast vill slöppa på vänster däck | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
jonasahman Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 457 Age : 40 Namn : jonas Från : Valbo Kör : V70 Registration date : 07-06-19
| Rubrik: sierra som endast vill slöppa på vänster däck lör 05 sep 2009, 23:36 | |
| lite fundersam på min nya sierra -90, den vill bara släppa på vänster däck, aldrig höger som känns mer rätt, är det något att oroa sig för? tex trasig diff eller något... vänster hjuls camber står helt åt helvete medans höger är rätt bra, kan det vara det som gör det? tar ju bara på innerdelen av vänsterdäcket så har inte så bra grepp | |
|
| |
SierraPersson Skogenracing Small
Antal inlägg : 19 Age : 33 Namn : Max Från : Mora Kör : Sierra Registration date : 09-05-27
| Rubrik: Sv: sierra som endast vill slöppa på vänster däck sön 06 sep 2009, 00:00 | |
| Dom verkar ha en tendens att göra de tycker jag, men har du testa att svänga hårt åt höger och gasa? släpper den inte på höger då? | |
|
| |
Antal inlägg : 457 Age : 40 Namn : jonas Från : Valbo Kör : V70 Registration date : 07-06-19
| Rubrik: Sv: sierra som endast vill slöppa på vänster däck sön 06 sep 2009, 00:30 | |
| - SierraPersson skrev:
- Dom verkar ha en tendens att göra de tycker jag, men har du testa att svänga hårt åt höger och gasa? släpper den inte på höger då?
värt att testa. men då den nötte ner 4-5 vänsterdäck i hagsta idag utan att höger tagit nå stryk alls nästan så tror jag inte den släpper då heller. men då är det iallafall inte bara min som nöter vänster då, skönt=) aldrig varit med om det tidigare | |
|
| |
SierraPersson Skogenracing Small
Antal inlägg : 19 Age : 33 Namn : Max Från : Mora Kör : Sierra Registration date : 09-05-27
| Rubrik: Sv: sierra som endast vill slöppa på vänster däck sön 06 sep 2009, 02:57 | |
| Annars är de bara att ta fram svetsen | |
|
| |
| |
| |
combatkit Skogenracing Large
Antal inlägg : 105 Age : 41 Namn : Daniell Toft Från : Norge Kör : Bmw E38 with S62B50 engine Registration date : 08-06-24
| Rubrik: Sv: sierra som endast vill slöppa på vänster däck sön 06 sep 2009, 14:52 | |
| er helt normalt på en sierra. ikke alle har diff brems. | |
|
| |
xepez Skogenracing Large
Antal inlägg : 295 Age : 34 Namn : Oscar Från : skåne , billesholm Kör : Sierra Turbo 2,9 Registration date : 07-12-14
| Rubrik: Sv: sierra som endast vill slöppa på vänster däck sön 06 sep 2009, 15:54 | |
| haha min gör precis tvärtom. släpper bara på höger. får inget has alls åt höger bara en hjular men åt vänster kan ja göra riktigt fina ringar. men sen e min diff riktigt slut. klonkar och har sig. rakt fram drar den alltid på bägge däcken. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: sierra som endast vill slöppa på vänster däck sön 06 sep 2009, 20:04 | |
| Då slipper jag oroa mig då tills svetsen åker fram =) | |
|
| |
Crille Skogencrew
Antal inlägg : 2897 Age : 40 Namn : Crille Från : Gävle Kör : Skidoo Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: sierra som endast vill slöppa på vänster däck sön 06 sep 2009, 21:53 | |
| Ta fram den med desamma blir mkt roligare då | |
|
| |
| |
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: sierra som endast vill slöppa på vänster däck | |
| |
|
| |
| sierra som endast vill slöppa på vänster däck | |
|