Nils Skogenracing Medium
Antal inlägg : 78 Age : 34 Namn : Nils Westberg Från : Gävle (Bollnäs) Kör : Audi 90 2.3T, Audi A4 Avant 1.9TDI Registration date : 09-05-25
| Rubrik: Människan i Corrado VR6 mån 13 jul 2009, 14:28 | |
| Var det någon mer än jag som lade märke till människan som körde VW Corrado VR6 i lördags? Jag och min vän låg bakom honom en längre stund på väg mot dragon gate. Han gjorde en del idiotiska omkörningar, bla körde han om den Gula S4 BiT Sedanen på insidan, jag menar, vad är det för trafikvett egentligen? Hade jag vart crew för streetracet och hade sett det hade jag bett honom åka hem på en gång. Alldeles utanför skutskärsfabriken körde han chickenrace mot en buss också. Jag menar, det är inte ens lite kul i mitt huvud. // Gnällig pojke | |
|
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Människan i Corrado VR6 mån 13 jul 2009, 15:01 | |
| Vi undviker att ta sånna diskussioner här på detta forum. Att folk kör tvivelaktigt är inte mycket att göra åt
Låser | |
|
JBlom Skogencrew
Antal inlägg : 6140 Age : 43 Namn : JBlom Från : Gävle Kör : Luftkylt igen! :) Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Människan i Corrado VR6 mån 13 jul 2009, 21:21 | |
| Han och S4an verkade vara kompisar! | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Människan i Corrado VR6 | |
| |
|