Motor: 2,3T total renoverad, invägd balanserad spricktestad bottendel borttagna balansaxlar, korttopp matchportad, hårdare ventilfjädrar och omslipade kammaxlar. 431 spridare (630cc ska monteras inkl ny mappning). Alla slitdelar nya. De nedre motorfästena i polyaluminium, de övre och växellåds fästena från powerflex. Borttagen ac plus ombyggd remspännare. avledd vevhusvent. Spal elfläkt 330mm, 76 graders termostat. 19 radig setrab oljekylare med pressade slangar. intercooler 76*600*330mm med gjutna gavlar(turbolatorer) inlopp och tryckrör i alu / rostfritt, plenum m Audi rs2 spjällhus. Rotomaster snurra (Motsvarande spec som en gt30:a), x-rör byggt efter rallycross spec, Audi rs2 wg m screamer pipe, Walbro 255l/h in-tank pump, 550 nm kopplings kit ( 4 puck sinter), 9000i låda=lägre utväxling (är den som kommer att rasa först på bilen misstänker jag ), 3,7" dp som avslutas vid torpeden (strippsystemet) kommer att byggas ihop m ett jt 3" system. Ska lämna ca 350-380 hk som den står just nu, så kommer den få rulla nu i sommar om jag inte vinner på tipset MEN man vet aldrig..... Större spridare, t5 och en mappning så. Har ett bra pris på mappningen och kompl t5 system inkl box har jag så det är egentligen bara spridarna som fattas.