|
| goldenboy har foto,,,min bil | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Mange Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 544 Age : 49 Namn : Mange Från : Furuvik Kör : Fabia rs1 Registration date : 09-02-13
| Rubrik: goldenboy har foto,,,min bil lör 28 mar 2009, 20:23 | |
| dra in länken här jonnyboy! bild 2 gillar jag svettigt hårt då jag e farbror på forumet:D (äldre,,) opelsport 80 tal skojar man inte om,,,,,,hehe | |
| | | Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: goldenboy har foto,,,min bil lör 28 mar 2009, 20:30 | |
| | |
| | | Mange Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 544 Age : 49 Namn : Mange Från : Furuvik Kör : Fabia rs1 Registration date : 09-02-13
| Rubrik: Sv: goldenboy har foto,,,min bil sön 29 mar 2009, 11:49 | |
| du är händig med datorer du | |
| | | JBlom Skogencrew
Antal inlägg : 6140 Age : 43 Namn : JBlom Från : Gävle Kör : Luftkylt igen! :) Registration date : 06-10-11
| | | | Mange Skogenracing Sponsor
| Rubrik: Sv: goldenboy har foto,,,min bil sön 29 mar 2009, 15:24 | |
| - JBlom skrev:
- Bild 1 fast men denna färgsättning.
var sådana bilder jag gav goldenboy,men mantan är fel färgad,gula ska var minst sedan 100% och sedan 200% men det spelar mindre roll i detta läge, gillar man 80 tal så gör man ju det,,hehe jag har personliga saker med corsa a ex per svan sm vinnare då vi fick 4st med bur till bilteam i gävle -88,som vi utrustade till sm grupp n,dom 1600cc 8v gav ca 150hk och per tjernel mf var med i leken,själv var jag 16-17 år då och hjälpte till med stora ögon,ex var kadett gsi 16v -88 en av det värre sakerna man kunna köra med sina vilt spinnande 150hk och coastcast topp men själv gillar jag 80talet med cossies o manta/ascona 200/400,varför jag fastnat i det vet jag ej,men crilles (erikssonbiltemas evo s40 rallycross) utan turbo på 340bänkade är ju en maskin med äckliga hk om man kör eller sitter bredvid,under 2 sek till 100kmh med fäste,bara att dra i växlarna på full mutter:D synd han inte kan köra bara,,,,men det gör nilsson tjockisen själv så bra så....i back sm,,,blev lite offtopick detta,men man behöver ju inte läsa:lol: | |
| | | Jeppo Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 811 Age : 35 Namn : Jesper Ericsson Från : Tierp Kör : V70N - Vector turbo Registration date : 07-10-16
| Rubrik: Sv: goldenboy har foto,,,min bil sön 29 mar 2009, 15:32 | |
| Gamm oplarna i rallyutförande är riktigt tuffa. Stripa upp corsan som bild 1 med compofälgarna!! | |
| | | Mange Skogenracing Sponsor
| Rubrik: Sv: goldenboy har foto,,,min bil sön 29 mar 2009, 15:43 | |
| bild 2 blir det,har dåliga erfarenheter av att lacka stötisar! men goldenboy eller karlins får blåsa på det,just nu är motorn kraftigt skuren tyvärr,,,,,men ny ligger i garaget från astra -93 16oocc small(100hk org med enem kam o extraktor o topp mm,fattas ms bara men det kanske mikael kan ordna med tiden) dock kostar allt som e bra pengar,men det är ju inget nytt. | |
| | | Sponsored content
| Rubrik: Sv: goldenboy har foto,,,min bil | |
| |
| | | | goldenboy har foto,,,min bil | |
|
Liknande ämnen | |
|
| Behörigheter i detta forum: | Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
| |
| |
| |