Jag säljer inte utan letar någon som är intresserad av att inhandla ett parti vag pirat reservdelar, slår man inköpspriset med 200% så har man halva priset på tex mekonomens priser,,,,detta är helt lagligt och jag kan förmedla kontakten åt nån intresserad gävlebo som har anknytning till skogen racing,
ex styrled opel kadett ,jag ger 69kr inkl moms!
mekonomen tar 460kr,,,,
man kan ta beställningar,,,,du hämtar x antal mil härifrån 1 gång i veckan för att sedan skicka vidare med ex post/bussgods,mycket goda förtjänst möjligheter,men även enhel del jobb naturligtvis.
allt är ärligt på alla sätt och vis,priserna du köper för är inkl moms naturligtvis då du är privatperson utan f-skatt osv,firman vi handlar av betalar i sin tur moms.
man behöver bil och datakunnande och bensinpengar och nån tusing då man handlar kontant till att börja med.
det handlar mest om slitagedelar,ej plåt,stift,toppar,,,,utan lager,p-boxar.remmar.vattenpumpar,lås,relän,ljus,strömbrytare,bromsar,knutar,p-ändar,styrleder osv osv
man bör ha god kännedom om bilar o dess delar innan man ger sig in i detta!!!
passar bra för den som vill göra 20000 på en månad vid sidan om.
kontakt via pm så hör jag av mig till den som verkar mest handlingskraftig och frammåt. (förklara gärna hur ni ska sälja grejorna) ps opel partiet har jag tagit,hehe