| Tips om blästring... | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
RsCoupe-71 Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 345 Age : 41 Namn : Johnny Från : Mörkaste Tierps-skogen Kör : Volvo, BMW, Fårrd Registration date : 08-08-07
| Rubrik: Tips om blästring... ons 04 feb 2009, 11:30 | |
| Någon som vet nån i Gävletrakten som kan blästra alu. fälgar? Ev. gärna pulverlacka också... | |
|
| |
Jeppo Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 811 Age : 35 Namn : Jesper Ericsson Från : Tierp Kör : V70N - Vector turbo Registration date : 07-10-16
| Rubrik: Sv: Tips om blästring... ons 04 feb 2009, 12:09 | |
| Japp! Gsp produktion i örbyhus, jobbar där. Vi har pulverlack, försinkning osv osv.. | |
|
| |
Ågren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2435 Age : 74 Namn : l Från : k Kör : u Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Tips om blästring... ons 04 feb 2009, 13:16 | |
| Där ser man, då kanske ni kan blästra bort all färg på min cosworth toppkåpa. Tänkte ta och puttsa upp den lite sen Vad tar ni ungefär för ett sådant litet jobb? | |
|
| |
Antal inlägg : 811 Age : 35 Namn : Jesper Ericsson Från : Tierp Kör : V70N - Vector turbo Registration date : 07-10-16
| Rubrik: Sv: Tips om blästring... ons 04 feb 2009, 13:45 | |
| Kan blästra den svart.. det går fort, dock vet ja inte om vi kan köra den i glasblästern. Men har riktigt fin sand annars? | |
|
| |
Ågren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2435 Age : 74 Namn : l Från : k Kör : u Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Tips om blästring... ons 04 feb 2009, 14:25 | |
| - Jeppo skrev:
- Kan blästra den svart.. det går fort, dock vet ja inte om vi kan köra den i glasblästern. Men har riktigt fin sand annars?
Vet inte om man vågar köra sand. Får väl slipa som en tok för att få port porerna som blir om man sak få den snygg sen | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Tips om blästring... ons 04 feb 2009, 14:49 | |
| Annars kanske syrabad är något? | |
|
| |
Ågren Skogenracing Elite
| Rubrik: Sv: Tips om blästring... ons 04 feb 2009, 17:35 | |
| - Jeppo skrev:
- Annars kanske syrabad är något?
Har ingen aning faktiskt. Är så dåligt insatt i hur Alu reagerar. De enda som jag vet att man brukar glasblästra skiten. Men är det någon som vet nå bättre, så är det bara skriva | |
|
| |
Mantel Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 419 Namn : Jonas Från : Kungsgården Kör : Lupo, Corsa Kompressor Registration date : 08-02-24
| Rubrik: Sv: Tips om blästring... ons 04 feb 2009, 23:56 | |
| - Ågren skrev:
- Jeppo skrev:
- Annars kanske syrabad är något?
Har ingen aning faktiskt. Är så dåligt insatt i hur Alu reagerar. De enda som jag vet att man brukar glasblästra skiten. Men är det någon som vet nå bättre, så är det bara skriva Tjo ågren, du är väll målare som mig va? Kan tips om ett färgborttagningsmedel som heter Interstip från International (har mycket båtfärg osv) Har tagit bort mycket färg för mig som har suttit på t.ex fälgar. Verkar vara rätt så aggresivt. Det kanske kan vara nått för dig om du inte vill slipa porer. peace out... | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Tips om blästring... | |
| |
|
| |
| Tips om blästring... | |
|