| Aceto - Sierra Turbo | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Aceto Skogenracing Medium
Antal inlägg : 83 Namn : Marcus Från : Kalmar Kör : Bmw 318is / Sierra pinto undercontruction Registration date : 08-07-09
| Rubrik: Aceto - Sierra Turbo tor 11 sep 2008, 21:55 | |
| Hallelåja
nu är jag tillbaka igen. Efter att sålt mitt lyckade kompressor projekt(som ni kanske alla har sett) så ska jag nu ge mig in på pintoregionen.
Ikväll va jag och min käre vänn och införskaffade mig en
sierra 2.0 pinto. vilket jävla vrålåk:D bilen hittades på blocket.se och köptes för 4000kr.
Nu behöver jag en massa saker, tyvärr har jag inte så mycket pengar så alla sakerna kommer inte köpas direkt. Jag jobbar på för fullt.
Är intreserad av de mesta.. ja ni vet ju själva vad som krävs. målet ligger väll runt 350påsar. man kan ju alltid hoppas.
Så städa ur garagen nu säg skriv vad ni har.
cossie kolvar, cossie stakar. mm mm.
Ha en bra kväll // Aceto | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Aceto - Sierra Turbo tor 11 sep 2008, 22:03 | |
| du ska inte haka på nya trenden och köra med 2.9 turbo då? | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Aceto - Sierra Turbo tor 11 sep 2008, 22:05 | |
| |
|
| |
Antal inlägg : 83 Namn : Marcus Från : Kalmar Kör : Bmw 318is / Sierra pinto undercontruction Registration date : 08-07-09
| Rubrik: Sv: Aceto - Sierra Turbo tor 11 sep 2008, 22:43 | |
| | |
|
| |
Jimmy Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 355 Age : 38 Namn : Jimmy Från : Kalmar Kör : Bil och Mc Registration date : 07-04-28
| Rubrik: Sv: Aceto - Sierra Turbo fre 12 sep 2008, 08:26 | |
| Ring mig ang åka fort grejer till pinto. Med lite övertalning så kanske du kan få köpa lite av mitt godis..... | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Aceto - Sierra Turbo fre 12 sep 2008, 10:04 | |
| jag har inget kvar längre faktiskt | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Aceto - Sierra Turbo fre 12 sep 2008, 17:52 | |
| - NupPaN skrev:
- Ring mig ang åka fort grejer till pinto. Med lite övertalning så kanske du kan få köpa lite av mitt godis.....
okej. ge mig ditt nr då | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Aceto - Sierra Turbo lör 13 sep 2008, 10:53 | |
| - Mikael skrev:
- jag har inget kvar längre faktiskt
jo kunskapen. den kan ingen ta ifrån dig;) | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Aceto - Sierra Turbo tis 16 sep 2008, 21:22 | |
| Hej hej. Nu har vi äntligen fått flytta in i de nya garaget. De blir bra som fan. har inte hunnit med så mkt på sierran. här är iaf en bild på vrålåket =) | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Aceto - Sierra Turbo | |
| |
|
| |
| Aceto - Sierra Turbo | |
|