| Krangwobbel racings egen film | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Wezzli Skogenracing Large
Antal inlägg : 133 Age : 37 Namn : Krängwobbelracing Från : Piteå Kör : Volvo 240 drifter Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Krangwobbel racings egen film fre 13 okt 2006, 16:51 | |
|
Senast ändrad av den fre 20 okt 2006, 13:56, ändrad totalt 2 gånger | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film fre 13 okt 2006, 18:08 | |
| Trevligt med lite film | |
|
| |
Antal inlägg : 133 Age : 37 Namn : Krängwobbelracing Från : Piteå Kör : Volvo 240 drifter Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film fre 13 okt 2006, 20:22 | |
| - Mikael skrev:
- Trevligt med lite film
Sägs om den då? | |
|
| |
Henrik Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 1669 Age : 36 Namn : Henrik Från : land Kör : Nissan och Ford Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film fre 13 okt 2006, 21:25 | |
| - Wezzli skrev:
- Mikael skrev:
- Trevligt med lite film
Sägs om den då? Denvar riktigt kul ! | |
|
| |
Combatbenke Skogencrew
Antal inlägg : 1684 Age : 38 Namn : Benke Från : Gävle Kör : För lite Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film fre 13 okt 2006, 21:27 | |
| funkar ju inte för mig | |
|
| |
Henrik Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 1669 Age : 36 Namn : Henrik Från : land Kör : Nissan och Ford Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film fre 13 okt 2006, 21:38 | |
| | |
|
| |
Combatbenke Skogencrew
Antal inlägg : 1684 Age : 38 Namn : Benke Från : Gävle Kör : För lite Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film fre 13 okt 2006, 21:54 | |
| mm gjorde d nyss å såg. alltid kul med film | |
|
| |
Lutte Skogenracing Medium
Antal inlägg : 51 Age : 38 Namn : Anonym Från : Piteå Kör : Taunus Registration date : 06-10-14
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film lör 14 okt 2006, 00:11 | |
| Synd att bara hälften av allt man ville ha med inte kom med pga tidsbrist. men till vintern då jävlar | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film lör 14 okt 2006, 00:39 | |
| - Lutte skrev:
- Synd att bara hälften av allt man ville ha med inte kom med pga tidsbrist. men till vintern då jävlar
Bara några som inte hade tid | |
|
| |
Lutte Skogenracing Medium
Antal inlägg : 51 Age : 38 Namn : Anonym Från : Piteå Kör : Taunus Registration date : 06-10-14
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film lör 14 okt 2006, 15:12 | |
| - Wezzli skrev:
- Lutte skrev:
- Synd att bara hälften av allt man ville ha med inte kom med pga tidsbrist. men till vintern då jävlar
Bara några som inte hade tid jo typ jag men som sagt till vintern ska det bli mera film hoppas vi på iaf, måste leta mig nånting som man kan plåga lite på isen för en billig peng. | |
|
| |
| |
| |
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film fre 20 okt 2006, 13:57 | |
| | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film fre 20 okt 2006, 16:28 | |
| Var ett bra försök faktiskt. Lite långsamma klipp kanske och en audi som sneddar i ett dike är väl inte sådär spännande Men som sagt, med lite mer klippande och filmande så kommer det bli bra! | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film fre 20 okt 2006, 18:15 | |
| - Mikael skrev:
- Var ett bra försök faktiskt. Lite långsamma klipp kanske och en audi som sneddar i ett dike är väl inte sådär spännande
Men som sagt, med lite mer klippande och filmande så kommer det bli bra! Ja precis, för lite tid med kameran, eftersom jag fick problem och blev tvungen skicka tillbaka den och inte fick tillbaka den före 3/4 av sommaren hade gått. Sen äre ochså så att jag inte lagt ner mycket tid överhuvudtaget på skapandet. Jag blev less på att vänta på att någon skulle orka vara med och fixa klipp, så jag slängde bara ihop filmen för att få det gjort och att slippa tänka på det mer. Använde långsamma klipp för att få upp längden litegrann så den åtminstone räckte hela låten ut. Nivån av intressant material varierar, men det visste jag tillochmed själv att det inte är så intressant med en Audi som sneddar ett dike, sen syns det inte hur djupt ner vissa diken var. Jag var nog ochså lite för rädd om Audin just för att den är så låg och slö i dämpningen och min papa har ett temperament! Men jag ändå nöjd med filmen. | |
|
| |
Ågren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2435 Age : 74 Namn : l Från : k Kör : u Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film lör 21 okt 2006, 18:16 | |
| - Lutte skrev:
Hoppas vinter filmen blir bättre! Men vad mer kan begära av filmen ,när polarna sviker | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Krangwobbel racings egen film | |
| |
|
| |
| Krangwobbel racings egen film | |
|