fortfarande inte fått ordning på sprutet, gnista finns nu. hade bara inte kopplat in pin4 (skyddsjord) på vagspolarna vilket man inte brukar behöva göra för att de ska funka, men nu funkar de och finns gnista. däremot vill de fortfarande inte öppna spridarna av någon anledning... funkar fint om jag jordar en spridare manuellt(alltså lägger en jordkabel emot ena stiftet på spridaren)
så gör lite annat när jag tröttnat på felsökning.
fått hem mina stötdämpare, 10" långa protech stötdämpare, justerbar hårdhet. snålade in på fjädrar då jag inte var säker på vad jag skulle ha, hade 400lbs hemma som dock var 1 1/2 varv för långa så kapade dom och bilen är stenhård. så ska beställa hem lite mjukare. så svarvades även en bult och gängades om så det passa nertill och dragit ihop ett fäste upptill.
dragit bromsrör & nya slangar, målat upp oken. skivorna & hjullager ska dock bytas.
kopplat in en touchpanel, 6st brytare. 1 vanliga lyse f&b, 2. strobe över ic 3. lyse i bil 4. fläkt 5. blinker V 6. blinkers H. rätt shysst tycker jag iaf.
Surfplattan kommer bytas till en stor laddtrycksmätare eftersom vipec inte har BT.
min bobber som jag byggt är också till salu om någon är sugen. 30Tkr, bes till nästa höst och går klockrent.