Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Har snuten plockat dig?

Gå ner 
+7
m5micke
JBlom
richard s
Öbbe
niklas_
Mikael
Wezzli
11 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Wezzli
Skogenracing Large
Wezzli


Antal inlägg : 133
Age : 37
Namn : Krängwobbelracing
Från : Piteå
Kör : Volvo 240 drifter
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimetis 24 okt 2006, 21:46

Ja, den här tråden uppkommer då pga. händelser som har direkt anknytning till ämnet och jag kommer berätta det efter själva frågeställningen har framkommit:

Har du blivit stannad av snuten och kommit undan utan böter eller liknande?

Jag och gänget var ute och driftade jävlat nyss, när vi bestämde oss för att åka till sjulnäs och köpa vindrutetorkare till min 244 GL, samt möjligtvis lägga en drift eller två på dessa sällan utforskade driftingmarker. Sagt och gjort, vi kom fram till OKQ8 och gick in för att handla vindrutetorkarna. När jag precis bytt dem och skulle sätta mig i bilen och köra iväg tittar jag bak mot min polares bil och ser polisbilen köra förbi bakom mig. Kompisen som satt i deras bil hade precis tänkt starta bilen och blev extremt chockad och orolig och klev ur bilen och gick mot mig.

Alla 8 personerna som var med blev helt plötsligt jävligt tysta, började gå omkring i cirklar och såg oroliga ut. Jag själv stod och funderade om jag skulle rulla iväg diskret just med tanke på att dom hade kört fram till kompisens bil som inte ens hade kofångare eller regskylt fram. Men jag tordes inte köra, tänkte ochså att dom redan skrivit ner mitt regnummer.

Efter ett tag blev polaren feg och gick iväg, gick omkring på byn och lämnade bilen. Jag stod kvar vid min bil och såg sned ut och drack nervöst min fanta. Polisen kommer fram till mig och frågar vart ägaren till den andra bilen är, jag berättar att jag såg dem gå härifrån men inte vart de for och då frågar polisen mig om min bil är körklar. Han såg ju att skattemärket var skrapat, så jag sa nä, det kanske den inte är, ska besikta den på några dagar däremot.

Lät hyfsat okej, han var inte sur, bara snackade lite. Så sa han vad böterna kostade, så kände man bara hur lillhjärtat vred ihop sig, haha. Sen sa han däremot "tur att jag inte ska skriva någon böteslapp". Han berättade att dom hade fått in massa telefonsamtal från folk som säger att det buskörs mycket här, samt att dom inte trodde det är var jag bilen som gjorde det" (nänä jag har aldrig lagt en drift). Så sa han att vi fick bogsera hem, omän det var olagligt.

Då han hittade min kompis vare i princip samma visa, fast dom tycktes tro mer på att dom hade buskört. Så säger ena polisen "Ja nog tycker jag och uffe ochså att det är kul att ställa med en volvo, men inte på tätbebyggt område och om man ska till tätbebyggt område behöver man ju inte ställa 90 grader".

Faktum är att dom inte kunde sätta dit oss för att dom inte sett oss köra.
Till överst på sidan Gå ner
http://krangwobbelracing.mine.nu
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimetis 24 okt 2006, 22:03

Richard kan nog berätta många historier om det där.

Jag blir stoppad lite då och då men har aldrig fått en kommentar ens. Kör iförsig på ett sånt sätt så jag inte behöver oroa mig :roll:


Vi har lite industriområden och så att åka runt på endå så brukar inte bli besvärade så mycket heller.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
niklas_
Skogenracing Small



Antal inlägg : 44
Age : 36
Namn : BRATjävel
Från : Järvsta
Kör : Sevenforty
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimetis 24 okt 2006, 23:25

jag o en polare va ute o sladda i hans 745a så gick det brett genom riks80-rondellen 4sek senare såg vi att det va snutkontroll ´vid pripps blå..
till vår stora förvåning fråga polisen " fick ni ut han?", lite svårt me den här bilen sa polarn:), snuten tyckte det lät som det iaf o sa att han inte hade nå emot o sladda huvudsaken inte inne i stan eller där det är mycket trafik o berätta att han själv tyckte det va roligt:), vi som hade förberett oss på en ordentlig utskällning o böter men hade tur o täffa rätt polis:D
Till överst på sidan Gå ner
Wezzli
Skogenracing Large
Wezzli


Antal inlägg : 133
Age : 37
Namn : Krängwobbelracing
Från : Piteå
Kör : Volvo 240 drifter
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimetis 24 okt 2006, 23:48

niklas_ skrev:
jag o en polare va ute o sladda i hans 745a så gick det brett genom riks80-rondellen 4sek senare såg vi att det va snutkontroll ´vid pripps blå..
till vår stora förvåning fråga polisen " fick ni ut han?", lite svårt me den här bilen sa polarn:), snuten tyckte det lät som det iaf o sa att han inte hade nå emot o sladda huvudsaken inte inne i stan eller där det är mycket trafik o berätta att han själv tyckte det va roligt:), vi som hade förberett oss på en ordentlig utskällning o böter men hade tur o täffa rätt polis:D

Haha, jävligt intressant det där, men hur menade han egentligen med "fick ni ut han?"
Till överst på sidan Gå ner
http://krangwobbelracing.mine.nu
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimeons 25 okt 2006, 18:04

passar den där biten för då blire för mycket att skriva och då kan jag räkna ihop böterna och då blir jag bara knäckt.. uscha snutjävlar.. inge skryt nu för det är knappast nåt att vara stolt över fast dom gånger man klarat sig ska man ju vara nöjd över =)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
richard s
Skogencrew
richard s


Antal inlägg : 931
Age : 42
Namn : richard
Från : gävle
Kör : RMK800
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimeons 25 okt 2006, 19:22

xcoob skrev:
passar den där biten för då blire för mycket att skriva och då kan jag räkna ihop böterna och då blir jag bara knäckt.. uscha snutjävlar.. inge skryt nu för det är knappast nåt att vara stolt över fast dom gånger man klarat sig ska man ju vara nöjd över =)

Var ju dom gångerna du slapp böter som räknades.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
richard s
Skogencrew
richard s


Antal inlägg : 931
Age : 42
Namn : richard
Från : gävle
Kör : RMK800
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimeons 25 okt 2006, 19:24

Mikael skrev:
Richard kan nog berätta många historier om det där.

Jag blir stoppad lite då och då men har aldrig fått en kommentar ens. Kör iförsig på ett sånt sätt så jag inte behöver oroa mig :roll:


Vi har lite industriområden och så att åka runt på endå så brukar inte bli besvärade så mycket heller.

Men du fick ju inga böter med amazonen , var ju en historia iaf.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 43
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimeons 25 okt 2006, 19:40

Så klart man blivit stoppad, Å klarade sig från böter gjorde man oxå. Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Wezzli
Skogenracing Large
Wezzli


Antal inlägg : 133
Age : 37
Namn : Krängwobbelracing
Från : Piteå
Kör : Volvo 240 drifter
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimeons 25 okt 2006, 19:43

Det logiska är ju ochså att man drar en historia! Har snuten plockat dig? Rita
Till överst på sidan Gå ner
http://krangwobbelracing.mine.nu
richard s
Skogencrew
richard s


Antal inlägg : 931
Age : 42
Namn : richard
Från : gävle
Kör : RMK800
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimeons 25 okt 2006, 19:51

Har väll inte nån sådär jättebra , men här kommer två.

Hade en XR4 , orginal förutom bort plockad slutdämpare och 2.5" rör ist.
Körde iväg från ett rödljus på brynäs , körde ca 70 när jag kom ikapp en gamal golf som körde 50 så jag motorbromsade och ser då att snuten har nån koll.står två dekaltrimmade på höger och en T4 på vänster.Fullt med poliser överallt.

Blir invinkad och hinner knappt stanna innan jag hör en av dom komma skrikandes , han vet inte riktigt om han ska hålla handen över pangarn eller hytta med batongen.
Polisen (skriker hyffsat argt):Hur fort körde du igentligen?
Jag : ehh , 50?
Polisen : HAR DU KÖRKORT?
Jag ger han körkortet.
Polisen (fortfarande arg) :Vi hörde hur du gasade hela rakan ut där borta!Du ska ge fan i att köra så där , annars tar jag av dej körkortet , vill du det?
Jag : öhh , nä. Men jag måste ju gasa , annars kommer jag ju inte fram?
Polisen (jävligt arg) : Du ska ge fan i att gasa i tätbebygt område!Gör du det igen så tar jag kortet!
Jag : men hur menar du jag ska göra om jag inte får annvända gasen?
Polisen : Du får använnda gasen , men jävligt lite.

Under tiden går två snutar runt och kollar , lyser överallt osv.

Polisen frågar om bilen är min mm , men var skriven på en polare Smile

Dom två som kollat ropar på den arge , som går bak och kollar.

Polisen ( lika arg):Det där avgassystemet är INTE orginal!
Jag : jo , men det sitter kanske ett lite större ändrör?

Polisen säger att jag ska ta det lugnt och låter mej åka efter mer hot om indraget körkort.

Och hela tiden så hyttar han med batongen och skriker.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
richard s
Skogencrew
richard s


Antal inlägg : 931
Age : 42
Namn : richard
Från : gävle
Kör : RMK800
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimeons 25 okt 2006, 20:04

En roligare då, var inte jag som körde vilket nog var tur.

Röjde ur garaget och hade lånat en skitfin kombi Smile
Hade lastat i det sista , så bilen var hetl fylld med grejor.

På riks80 börjar det pysa och lukta färg , en pallbock låg på säcken med sprayburkar.Säger åt föraren att gasa , det var inte så långt till en infoskylt där vi skulle kunna stanna och lasta ur så det inte blir så mycket färg och lukt i bilen.

Naturligt vis så har snutarna koll vid infoskylten , men dom vinkar inte in oss.
Vi kör in ändå , ganska fort och nitar.Hoppar ur så fort vi kan och börjar kasta ut grjor bredvid snuten.
Polisen(ser jävligt förvirrad ut) : Hej? Vad gör ni då?
Jag tittar upp lite snabt och säger att en sprayburk läker , sen fortsätter jag.
Polisen : Det är inget som kan explodera?
Jag : men det är ju fan en sprayburk!

Vi får ut allt skit ur bilen och säcken med burkar , och börjar lasta igen.

Polisen kollar reg nummret och frågar vem som äger bilen.
nån svarar : En polare.
Polisen : jaha , den är ju besiktad och så.
Polaren : Vill du inte se nått körkort?
Polisen : jo?

Polisen , som sätt dekalerna på sidan av bilen , frågar :
Skogenracing , vad är det förnått?
Jag : ehh , ööhh , en sida på internet.
Polisen : ja , men VAD är skogenracing?
Jag : En sida med bilder och så.
Polaren : Ville du nått eller?
polisen : öhh , nä?
Polaren : Då sticker vi , hej!

Vi hoppar in och åker iväg.
Direkt börjar vi skratta över hur bisarrt allt blev.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimeons 25 okt 2006, 21:39

richard s skrev:
xcoob skrev:
passar den där biten för då blire för mycket att skriva och då kan jag räkna ihop böterna och då blir jag bara knäckt.. uscha snutjävlar.. inge skryt nu för det är knappast nåt att vara stolt över fast dom gånger man klarat sig ska man ju vara nöjd över =)

Var ju dom gångerna du slapp böter som räknades.

hehe ja men dom glömmer man ju bort.. och dom andra vill man glömma..
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
m5micke
Skogencrew
m5micke


Antal inlägg : 3132
Age : 41
Namn : Micke
Från : Gävle
Kör : BMW "Alpina" 332itt e30 -89, BMW X5 4,8is, BMW 323im e36 -97
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimeons 25 okt 2006, 22:21

Jag blev stoppad för en vecka sedan i M5:an. Har dock ingen aning om varför jag blev stoppad. De första dom frågade va om bilen va snabb, antal hk, fort den går, vad den drar i soppa.
Roligast va när dom frågade hur fort den gick o jag svarade att jag har kört 275km/h. Skulle ha sett minen på snutarna. Trodde dom skulle tappa hakan.

Sa till dom att de va full skjorta att hänga med me blåvit. Inget som dom förnekade.

Så fortsatte snacket om M5:an en stund till. Till slut sa snuten att jag skulle blåsa oxå. Själv trodde jag dom aldrig skulle fråga.

Vet fortfarande inte varför jag blev stoppad. Ja menar, jag kör ju JÄMT lugnt o sannsatt
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimeons 25 okt 2006, 22:50

Drar väl min enda då. Utspela sig på den tiden Richard och jag ägde en Amazon tillsammans.

Vi hade precis fått i en b21:a med dubbla webrar och skulle testköra den runt urfjället lite på kvällen. Den var faktiskt besiktad med några tvåor så var ju nästan laglig att köra runt med.

Drog ut och sladda utav fasen i alla fall. Åkte förbi en svart 940kombi som stod med lysena på, men trodde det var en som jobba på nån av dom otaliga företagen på urfjället.
Hur som helst så drog jag några ringar eller så och vände och körde tillbaka mot garaget 1km bort. Noterade i bakspegeln att volvon åkte efter mig en bra bit bort.

Fick nog lite hybris för jag ökade på tempot lite mer än vad som var lagligt tills dom försvann ur backspegeln. Stannade framför garaget och slog av bilen, såg i samma veva att volvon svängde in mot garaget. Jag hoppade ur bilen och sprang och gömde mig bakom en buss i närheten. Men när jag såg två män kliva ur 940:in och gå nått varv runt amazon kände jag på mig att det kommer gå åt skogen.

Tog modet till mig och gick fram till herrarna som genast börja lysa på mig med ficklampor. Dom fråga lite om det var min bil och så. Samt så påpeka dom med lung ton att om jag ska leka med bilen får jag skaffa licens och köra på bana istället. Sen var det inget mer med det igentligen. Dom tyckte jag körde bra i alla fall och hade fin kontroll på bilen Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
niklas_
Skogenracing Small



Antal inlägg : 44
Age : 36
Namn : BRATjävel
Från : Järvsta
Kör : Sevenforty
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimetor 26 okt 2006, 00:16

Wezzli skrev:
niklas_ skrev:
jag o en polare va ute o sladda i hans 745a så gick det brett genom riks80-rondellen 4sek senare såg vi att det va snutkontroll ´vid pripps blå..
till vår stora förvåning fråga polisen " fick ni ut han?", lite svårt me den här bilen sa polarn:), snuten tyckte det lät som det iaf o sa att han inte hade nå emot o sladda huvudsaken inte inne i stan eller där det är mycket trafik o berätta att han själv tyckte det va roligt:), vi som hade förberett oss på en ordentlig utskällning o böter men hade tur o täffa rätt polis:D

Haha, jävligt intressant det där, men hur menade han egentligen med "fick ni ut han?"

jo han mena om vi fick ut bilen på sladd Cool
Till överst på sidan Gå ner
Svintoleffe
Skogenracing Large
Svintoleffe


Antal inlägg : 231
Age : 41
Registration date : 06-10-11

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimefre 27 okt 2006, 19:46

Jag har en rolig histora med.

När det var skott lossning i Bomhus, då skulle jag kröa hem en tjej kompis.
Oså stod jag med bmw 325 coupen. där o väntade hade rullgardinen upp dragen.
Då ser jag hur civil bilen åker förbi mig. kollar oså åker dom o vänder.
Så stananr dom bakom mig, slår på helljuset så ser jag hur ena tjej går fram, oså tvär lyser hon ner i baksätet på bilen.
Det är bara det att där ligegrmin 30 kilo shcäfer som inte tycker om att bli väckt så hunden blir vansinnig o flyger rakt på rutan o skäller o har sig, så tjej polisen hon ramlar baklängs o sätetr sig på snödrivan för hon blev så skärrad, så hon som tog mitt körkort kunde till och emd le åt det hela.
När dom åkte då frick huden lite godis oså fick jag mig ett bra skratt för kvällen
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimefre 16 feb 2007, 15:40

pga bilkörning,dömd 4gånger till fängelse,bilskojeri lika antalet gånger,annat 5gånger, böter= ja mycket (tack staten)

kört ifrån bla p19 alias kjell hagman 1gång
skrotat iomed jakt 2gånger

ja man kanske ska lägga ut ungdoms registret här,,,,, Har snuten plockat dig? 18_crazy
Till överst på sidan Gå ner
ABlom
Skogenracing Medium



Antal inlägg : 83
Age : 38
Namn : Andreas
Från : Timrå
Kör : Bmw
Registration date : 07-01-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimelör 17 feb 2007, 01:04

vet inte ifall den lilla historien som utspelade sig när jag köpte kryckans bil räknas in här ^^
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 43
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimelör 17 feb 2007, 01:05

Hahaha... ja vafn den lär du ju berätta...
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Wezzli
Skogenracing Large
Wezzli


Antal inlägg : 133
Age : 37
Namn : Krängwobbelracing
Från : Piteå
Kör : Volvo 240 drifter
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimelör 17 feb 2007, 10:39

Jag har inte direkt åkt dit något mer sen den upplevelsen som jag skrev först, men jag har två andra intressanta saker att ta upp.

Jag hade just fått körkortet och var ute och körde. Skulle hem till ett par polare och se om dom fortfarande kunde stå upp. Vi kom från Piteå hållet och körde ungefär 110 hela vägen hem då det är 90-väg. Hela vägen från stan hade jag i princip ett rövhål som låg 100 meter bakom mig med helljus på, så det sved i ögonen. Jag signalerade ju med diverse bromslysen och varningsblinkers men ingen reaktion fick jag, så jag gasade på för att bli av med denne. När jag svängde höger i korsningen hade bilen bara kommit närmare så jag gasade ju jävlat det audin gick och kom upp i 140km/h vid bron utanför Sjulnäs, när dom slog på blåljuset.

Jag blev ju chockad som få och stannade direkt, så kommer en polis fram och lyser på mig med lampan och slutligen öppnar han dörren och frågar om jag har körkort. Sen fick jag komma ut och blåsa och så sa dom rakt av "Kör inte så fort, var rädd om lappen, hejdå". Trodde fan att dom skämtade först.

Senare, nu efter jag köpt Volvon så kom jag en gång från Piteå och var på väg till precis samma kompis när jag plötsligt får ett liknande helljus i röven. Jag tänker ju direkt på den tidigare incidenten, så jag såg ju till att hålla begränsningen, inte för att jag verkligen trodde att det var snuten, utan mest för säkerhetsskull. Då jag kommer fram till korsningen i Sjulnäs och svänger in så tittar jag i backspegeln och ser snuten sakta glida förbi bakom mig, varav dom stannar 5 meter bortanför korsningen och lägger i backen, sedan körde de iväg. Troligen stannade de för att jag saknade kofångare och sladdade påväg in genom korsningen. Hursomhelst blev jag jävligt förvånad, tur att man gjorde som man gjorde och inte som man ville.

Förutom dessa så var det även en gång som farsan bad mig fara och handla ägg på ICA när jag inte hade kofångare eller bakre regplåt på bilen. Jag sa att jag garanterat skulle möta snuten bara därför och då jag kom fram till ICA så står snuten 10 meter bort vid banken, men dom såg inte det eftersom jag kom med framdelen in först, för en gångs skull.
Till överst på sidan Gå ner
http://krangwobbelracing.mine.nu
Svintoleffe
Skogenracing Large
Svintoleffe


Antal inlägg : 231
Age : 41
Registration date : 06-10-11

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimelör 24 feb 2007, 08:14

För ett litet tag sen så blev jag stoppad av polisen då sa han jag vill gå gienom din bil, jag kunde inte vara tyst så jag frågade om det inte var lättare o gå runt den. då skrattade polisen osa åk härifrån nu.=))9
Till överst på sidan Gå ner
Wezzli
Skogenracing Large
Wezzli


Antal inlägg : 133
Age : 37
Namn : Krängwobbelracing
Från : Piteå
Kör : Volvo 240 drifter
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimelör 24 feb 2007, 16:17

hahaha
Till överst på sidan Gå ner
http://krangwobbelracing.mine.nu
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimesön 11 mar 2007, 15:17

Jag tror minsan blom har en liten story åt oss nu Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 43
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimesön 11 mar 2007, 16:42

Hahaha... Kan man lugnt säga.
Men har inte tid nu så jag tar det ikväll. Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Wezzli
Skogenracing Large
Wezzli


Antal inlägg : 133
Age : 37
Namn : Krängwobbelracing
Från : Piteå
Kör : Volvo 240 drifter
Registration date : 06-10-12

Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitimesön 11 mar 2007, 18:37

Igår när jag var på stan som fylletaxi for jag och driftade runt NELAB för att se hur många varv jag klarade utan att tappa driften. Efter 8 varv fick jag lite för mycket fäste runt ena knuten så jag tappade bredsidan och svängde ut på vägen för att köra därifrån och precis när jag gjorde det så kom snuten körandes å svängde in dit jag kom ifrån, så jag gasade bara upp i högsta lagliga hastighet och körde iväg på diverse sneda genvägar till kyrkparkeringen så han inte skulle känna igen mig. Lyckades bra, han hittade mig inte igen.
Till överst på sidan Gå ner
http://krangwobbelracing.mine.nu
Sponsored content





Har snuten plockat dig? Empty
InläggRubrik: Sv: Har snuten plockat dig?   Har snuten plockat dig? Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Har snuten plockat dig?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa
 Liknande ämnen
-
» ica maxi och snuten

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: