Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Var finns s.k. cross-over listor att hitta?

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
stung
Skogenracing Small



Antal inlägg : 34
Age : 168
Namn : Stig U.
Från : Skövde
Kör : BMW 740 -95 Focus -05. Scorpio GLX 2,9 -94 Scorpio 2.9 24v -97
Registration date : 13-02-25

Var finns s.k. cross-over listor att hitta?  Empty
InläggRubrik: Var finns s.k. cross-over listor att hitta?    Var finns s.k. cross-over listor att hitta?  Icon_minitimelör 03 aug 2013, 19:41

Det lär ju finnas s.k. cross-over listor som visar vilka delar (samma) som passar på olika bilar och årmodeller.
Jag är väldigt intresserad av delar som passar t.ex. från Scorpio I till Scorpio II och vise versa. Men det måste
vara ändå mer intressant ju nyare bilen är t.ex. passar massa delar från VW till Seat etc. etc. etc.

Mekarhälsningar,
Stig
Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Var finns s.k. cross-over listor att hitta?  Empty
InläggRubrik: Sv: Var finns s.k. cross-over listor att hitta?    Var finns s.k. cross-over listor att hitta?  Icon_minitimesön 04 aug 2013, 18:09

lättas är väl att gå in på mecas sida, slå in reggnummret på en bil så tar mad lilla knappan "Passar till följande modeller"



///J
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
stung
Skogenracing Small



Antal inlägg : 34
Age : 168
Namn : Stig U.
Från : Skövde
Kör : BMW 740 -95 Focus -05. Scorpio GLX 2,9 -94 Scorpio 2.9 24v -97
Registration date : 13-02-25

Var finns s.k. cross-over listor att hitta?  Empty
InläggRubrik: Sv: Var finns s.k. cross-over listor att hitta?    Var finns s.k. cross-over listor att hitta?  Icon_minitimemån 05 aug 2013, 15:49

XeroZ skrev:
lättas är väl att gå in på mecas sida, slå in reggnummret på en bil så tar mad lilla knappan "Passar till följande modeller"



///J

Tackar för det tipset, fungerade på mina Scorpio donator, renov.objekt och bruksbil som jag har reg.nr på.
Men jag är fortfarande intresserad av s.k. "cross-over listor" eftersom jag letar delar på eBay och liknande sidor plus allt man hittar i garaget när man städar Smile.
Tänk nu på att jag är av äldre årgång och inte så snabb med smartphones och andra bra hjälpmedel Var finns s.k. cross-over listor att hitta?  948323

Bästa hälsningar,
Stig
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Var finns s.k. cross-over listor att hitta?  Empty
InläggRubrik: Sv: Var finns s.k. cross-over listor att hitta?    Var finns s.k. cross-over listor att hitta?  Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Var finns s.k. cross-over listor att hitta?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hitta ett rätt najs regnr
» hitta två fräna bilar på blocket....
» vart hitta historia om turbo?
» Hitta litet expansionkärl?!
» F: Riktigt frän Skoter/Cross film

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: