stung Skogenracing Small
Antal inlägg : 34 Age : 168 Namn : Stig U. Från : Skövde Kör : BMW 740 -95 Focus -05. Scorpio GLX 2,9 -94 Scorpio 2.9 24v -97 Registration date : 13-02-25
| Rubrik: Var finns s.k. cross-over listor att hitta? lör 03 aug 2013, 19:41 | |
| Det lär ju finnas s.k. cross-over listor som visar vilka delar (samma) som passar på olika bilar och årmodeller. Jag är väldigt intresserad av delar som passar t.ex. från Scorpio I till Scorpio II och vise versa. Men det måste vara ändå mer intressant ju nyare bilen är t.ex. passar massa delar från VW till Seat etc. etc. etc.
Mekarhälsningar, Stig | |
|
XeroZ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 787 Age : 38 Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern Från : GSR Kör : Bil Registration date : 08-08-31
| Rubrik: Sv: Var finns s.k. cross-over listor att hitta? sön 04 aug 2013, 18:09 | |
| lättas är väl att gå in på mecas sida, slå in reggnummret på en bil så tar mad lilla knappan "Passar till följande modeller"
///J | |
|
stung Skogenracing Small
Antal inlägg : 34 Age : 168 Namn : Stig U. Från : Skövde Kör : BMW 740 -95 Focus -05. Scorpio GLX 2,9 -94 Scorpio 2.9 24v -97 Registration date : 13-02-25
| Rubrik: Sv: Var finns s.k. cross-over listor att hitta? mån 05 aug 2013, 15:49 | |
| - XeroZ skrev:
- lättas är väl att gå in på mecas sida, slå in reggnummret på en bil så tar mad lilla knappan "Passar till följande modeller"
///J Tackar för det tipset, fungerade på mina Scorpio donator, renov.objekt och bruksbil som jag har reg.nr på. Men jag är fortfarande intresserad av s.k. "cross-over listor" eftersom jag letar delar på eBay och liknande sidor plus allt man hittar i garaget när man städar . Tänk nu på att jag är av äldre årgång och inte så snabb med smartphones och andra bra hjälpmedel Bästa hälsningar, Stig | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Var finns s.k. cross-over listor att hitta? | |
| |
|