För er med Megasquirt (Shadow Dash) koppla telefon till sprutet
+2
Golden Boy
Mikael
6 posters
Författare
Meddelande
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
Rubrik: För er med Megasquirt (Shadow Dash) koppla telefon till sprutet sön 14 jul 2013, 22:33
Riktigt ball liten app som finns till Andriod telefoner, kostar 60spänn och ni behöver en bluetooth till seriell adapter finns på t.ex www.GZracing.se om ni inte väljer att köpa direkt från Tunerstudio.
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
Rubrik: Sv: För er med Megasquirt (Shadow Dash) koppla telefon till sprutet sön 14 jul 2013, 23:33
Antal inlägg : 786 Age : 40 Namn : Johan Lindberg Från : Bollnäs Kör : Dkw S6 -95 Registration date : 06-10-26
Rubrik: Sv: För er med Megasquirt (Shadow Dash) koppla telefon till sprutet tis 16 jul 2013, 20:18
Jäkligt tufft, har skaffat till min men v2.2 boxen har inte ström på en pinne och inget cigg utag längre så orkar inte löda in de när jag har en v3 box liggandes som skall skickas in få ombyggt med rätt prylar till v6 bygget, funkade klockrent på 20m avstånd. Smidigt som fan att logga med om man skall köra på strippen eller dyligt inte kollat men verkar vara nån "moln" tjänst man laddar upp till så man kan komma åt dom sen med datorn utan att behöva kopiera filerna å grejja, nästan så man funderar på att köpa en platta å köra som dash.
RuneDK Skogenracing Medium
Antal inlägg : 55 Age : 37 Namn : Rune Från : Danmark Kör : Før 316iT - snart 325iT Registration date : 14-11-09
Rubrik: Sv: För er med Megasquirt (Shadow Dash) koppla telefon till sprutet sön 23 nov 2014, 16:35
Bluetooth costs like ~5 dollars of ebay, and i have built one in mine. Works like a charm. 800skr er jo sinnesjukt...
Fiechen Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 827 Age : 32 Namn : David Från : Fjärholma Kör : Ford Taunus 2.0T Audi 80 Audi A4 1.8TSQ Registration date : 10-06-28
Rubrik: Sv: För er med Megasquirt (Shadow Dash) koppla telefon till sprutet tis 02 dec 2014, 19:20
Finns det till iPhone med?
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
Rubrik: Sv: För er med Megasquirt (Shadow Dash) koppla telefon till sprutet tis 02 dec 2014, 21:22
Inte sätt något än tyvärr. Är i samma sits jag också att jag har en riktigt telefon
Landmér Skogenracing Small
Antal inlägg : 3 Age : 39 Namn : Eddie Landmér Från : Växjö Kör : 245 turbo, Sierra 2,9 Registration date : 10-03-26
Rubrik: Sv: För er med Megasquirt (Shadow Dash) koppla telefon till sprutet mån 26 jan 2015, 11:23
http://mobisquirt.org/ finns till er stackare med iPhone, dock behöver man en serial till wifi adapter istället för Blåtand.
Sponsored content
Rubrik: Sv: För er med Megasquirt (Shadow Dash) koppla telefon till sprutet
För er med Megasquirt (Shadow Dash) koppla telefon till sprutet