| Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad | |
|
+60loop Svintoleffe Daniel.. Henka_ Stenmark Mange-83 Aceto Martin_pinto sm00rph Liljan Almgren Eriksson Prozac nicke blom Tobbe H Crille Robin740tic Haggen palten Off3r wolfzap Fiskargubbe Jeppo richard s Golden Boy Mese_Jonas werd LillePär joppa Catling nygge zorbit Bagge_Turbo Lindskog psychocat_racing Blöjan Veteranhenke Combatbenke bihl murre200 knuts Adde m5micke kryckan Öbbe Theo Jonas O _-gniraz-_ golf666 nordiN Toffe TICSierra JohanJ matsin Ågren Henrik One Eye Open JBlom ToTTe Mikael 64 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
kryckan Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1436 Age : 40 Namn : Bankiren Från : sthlm Kör : Audi b1, cykel Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad ons 26 dec 2007, 23:45 | |
| ser riktigt bra ut! | |
|
| |
JohanJ Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 415 Age : 40 Namn : Johan Jonsson Från : Falkenberg Kör : 242 med B230Fk Registration date : 06-10-25
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad tor 27 dec 2007, 00:16 | |
| Riktigt jävla najs! Är det 17" vintersulor? | |
|
| |
Blöjan Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1655 Age : 34 Namn : Erik Från : Stockholm Kör : Ford Sierra -87 Bmw 528i -83 Registration date : 07-11-08
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad tor 27 dec 2007, 01:07 | |
| sketa fin! men hur blir de me besiktningen? | |
|
| |
m5micke Skogencrew
Antal inlägg : 3132 Age : 42 Namn : Micke Från : Gävle Kör : BMW "Alpina" 332itt e30 -89, BMW X5 4,8is, BMW 323im e36 -97 Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad tor 27 dec 2007, 09:07 | |
| Inte använder Mikal Caprin på vintern. Ne de e sommar sulor | |
|
| |
Öbbe Skogencrew
Antal inlägg : 6142 Age : 42 Namn : Öberg Från : Gävle Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71 Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad tor 27 dec 2007, 10:41 | |
| - pampers_38 skrev:
- sketa fin! men hur blir de me besiktningen?
de återtsäller micke i sömnen så är lugnt.. skönt för knaprin att den fick lite ljus =) | |
|
| |
_-gniraz-_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2200 Age : 39 Namn : Fredrik.Z Från : Fröslunda Kör : ""No Control" Sierran Registration date : 06-10-31
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad tor 27 dec 2007, 13:23 | |
| Trevligt... ser mycket ren ut... | |
|
| |
Blöjan Skogenracing Elite
Antal inlägg : 1655 Age : 34 Namn : Erik Från : Stockholm Kör : Ford Sierra -87 Bmw 528i -83 Registration date : 07-11-08
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad fre 28 dec 2007, 01:35 | |
| hehe! de tvekar jag inte en sekund på | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad lör 12 jan 2008, 19:48 | |
| | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 17:14 | |
| Var ut och testade sladda lite nu när det torkat upp en aning. Effekten finns där och den går att sladda med. Men ärligt talat så känns hela bilen fel. Har alltid gillat Caprin för dess utseende och ägt flera stycken men alltid sålt efter ett tag. Vet inte riktigt hur jag ska göra nu heller. Har verkligen ingen lust att bygga om en del för att få till den så den blir halvskaplig heller. Får fan sån ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen, bilen är skitball men känns bara så fel att köra. Det svider att säga det men min gamla Bmw 528 e28 är bra mycket roligare att köra Film -> http://www.garaget.org/video/uijrbfcjkr6a | |
|
| |
Antal inlägg : 2200 Age : 39 Namn : Fredrik.Z Från : Fröslunda Kör : ""No Control" Sierran Registration date : 06-10-31
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 17:40 | |
| Fint ställ du fick på... sälj bilen om du inte är nöjd... eller hinka i motorn i en riktig bil igen.. | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 17:43 | |
| Du menar en bmw? Sierran var också rätt trist så ingen ny sån tror ja | |
|
| |
psychocat_racing Skogenracing Large
Antal inlägg : 275 Namn : John Från : Altuna Kör : Buick Skylark -69 & BMW 535 Registration date : 07-11-11
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 18:13 | |
| Kan garantera att du blir helt nöjd med köregenskaperna hos en E34. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 18:16 | |
| | |
|
| |
Lindskog Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 953 Age : 39 Namn : Lindskog Från : Gävletrakten Kör : Bmw E60, Skidoo 800R Registration date : 07-04-17
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 18:21 | |
| ja dedär är bland det svåraste som finns tycker jag, vad ja ska ha för kärra, å när jag väl skaffar en ny känns det bra i början sen vet jag inte riktigt om jag verligen vill satsa å lägga ner pengar på den ordentligt, så kommer jag aldrig igång och till sist blir det till att sälja. tanken finns att bygga rejält från fälg till tak men kan aldrig bestämma mig för vad!!
det kan ju inte vara kul för dig att fortsätta om det känns fel! | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 18:27 | |
| - psychocat_racing skrev:
- Kan garantera att du blir helt nöjd med köregenskaperna hos en E34.
Ja dom ligger fint på vägen, dock på tok för tunga samt inte min favoritkaross - _-gniraz-_ skrev:
- Mikael skrev:
- Du menar en bmw? Sierran var också rätt trist så ingen ny sån tror ja
Nej skadda inte ford motorn me att slänga i den i en kebabrulle på 4a hjul sälj heller allt till någon annan och sattsa bara på att leverera kebab snabbast i stan.. bredast i stan heter det - tic skrev:
- ja dedär är bland det svåraste som finns tycker jag, vad ja ska ha för kärra, å när jag väl skaffar en ny känns det bra i början sen vet jag inte riktigt om jag verligen vill satsa å lägga ner pengar på den ordentligt, så kommer jag aldrig igång och till sist blir det till att sälja. tanken finns att bygga rejält från fälg till tak men kan aldrig bestämma mig för vad!!
det kan ju inte vara kul för dig att fortsätta om det känns fel! Ja mycket svårt det där | |
|
| |
Antal inlägg : 415 Age : 40 Namn : Johan Jonsson Från : Falkenberg Kör : 242 med B230Fk Registration date : 06-10-25
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 19:33 | |
| Bara sälj om du inte är riktigt nöjd! Bilar är som kvinnor, man tröttnar efter ett tag å vill ha tag på nytt Säkert någon annan som skulle tycka det va kul med en Capri. Jag skulle inte bli besviken om du bestämmde dig för att sälja å bygga något nytt, sålänge du slänger upp en projekttråd /Johan | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 20:07 | |
| Hoppas du får hyfsat pröjs för den så fall så du kan trimma mycket på nästa bygge... jävliga är de betyder att ja aldrig kommer hänga på.. | |
|
| |
Ågren Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2435 Age : 74 Namn : l Från : k Kör : u Registration date : 06-10-11
| |
| |
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 20:27 | |
| | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 20:37 | |
| Jaja vi får se vad som händer. försöker komma på en lösning på problemet men svårt | |
|
| |
psychocat_racing Skogenracing Large
Antal inlägg : 275 Namn : John Från : Altuna Kör : Buick Skylark -69 & BMW 535 Registration date : 07-11-11
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 21:23 | |
| Ja det är ju tråkigt för Caprin är jävligt ball men kanske fungerar bäst rakt fram? Vill man ha bra köregenskaper utan att behöva lägga ner alltför mycket krut är det väl nästan en sen 80 eller 90 talare och uppåt som gäller med ett relativt modernt chassi!? | |
|
| |
Mikael Skogencrew
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 21:36 | |
| - psychocat_racing skrev:
- Ja det är ju tråkigt för Caprin är jävligt ball men kanske fungerar bäst rakt fram? Vill man ha bra köregenskaper utan att behöva lägga ner alltför mycket krut är det väl nästan en sen 80 eller 90 talare och uppåt som gäller med ett relativt modernt chassi!?
Rakt fram är inte riktigt min grej, ja det är kul med lite svartrejs men huvudsaken så ägnar jag mig åt att åka på bredden | |
|
| |
m5micke Skogencrew
Antal inlägg : 3132 Age : 42 Namn : Micke Från : Gävle Kör : BMW "Alpina" 332itt e30 -89, BMW X5 4,8is, BMW 323im e36 -97 Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 22:12 | |
| Behåll Caprin. Är ju inget fel på den. Bra skick o så är den ju rätt ball o går bra gör den o.
Har du plats att ha den på så behåll den o ta ut den när du känner för de. Ja menar den kan ju inte va dyr att ha/äga direkt.
Sedan fråga dig själv om du får ut pengarna du vill ha för den? | |
|
| |
Henrik Skogenracing Sponsor
Antal inlägg : 1669 Age : 36 Namn : Henrik Från : land Kör : Nissan och Ford Registration date : 06-10-13
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 22:18 | |
| Tycker också att du ska behålla caprin. Har du ledsnat på den bygg på något annat men sälj den inte. | |
|
| |
Bagge_Turbo Skogenracing Large
Antal inlägg : 218 Age : 35 Namn : Bagge Från : SMÅLAND!! Kör : Volvo mest! Registration date : 07-03-22
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad sön 13 jan 2008, 23:28 | |
| Tycker du också ska behålla den för den är ju stenhård!! åk till Gatebil på Rudskogen till sommarn o drifta lite vet ja!! | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad | |
| |
|
| |
| Mikael - Ford Capri Lastbilsturbo: Ny motor inhandlad | |
|