Adam L. Skogenracing Small
Antal inlägg : 9 Age : 41 Namn : Adam Från : Gävle Kör : 735 Turbo, Ascona B V6, T5 Multivan Registration date : 13-05-11
| Rubrik: Drifting träning mån 13 maj 2013, 09:36 | |
| Hej Har köpt en E32 735 turbo i fredas för att leka lite och undrar vart nånstans i Gävle trakten för man öva lite? Jag hörde att det är ganska lämpligt plats på råhällan, så på lördag, servade bilen, lastade bilen på släppet åkte dit...hoppsan, det är stängt... | |
|
XeroZ Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 787 Age : 38 Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern Från : GSR Kör : Bil Registration date : 08-08-31
| Rubrik: Sv: Drifting träning mån 13 maj 2013, 13:33 | |
| Ja om du har/hade läst tråden om just råhällan så vet/visste du att dom som arrenderar råhälla planen har satt upp en bom där, och att det annonseras ut här när det är körning där upp.
///J | |
|
Adam L. Skogenracing Small
Antal inlägg : 9 Age : 41 Namn : Adam Från : Gävle Kör : 735 Turbo, Ascona B V6, T5 Multivan Registration date : 13-05-11
| Rubrik: Sv: Drifting träning tis 14 maj 2013, 09:08 | |
| Javisst, om jag skulle läsa. När jag åkt till Råhällan då varit jag inte ens Skogenracings medlem...däremot undrar om det finns nån annan ställe att sladda med avställd bil, eller om det är möjligt att betala för att passera bom | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Drifting träning | |
| |
|