Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Lite misslyckas lördagskväll! :D

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Haggen
Skogenracing Supreme
Haggen


Antal inlägg : 735
Age : 35
Namn : Lucas
Från : Finland
Kör : Ford Sierra turbo, Toyota Avensis 2.0TD, Volvo 142 -70
Registration date : 06-11-07

Lite misslyckas lördagskväll! :D Empty
InläggRubrik: Lite misslyckas lördagskväll! :D   Lite misslyckas lördagskväll! :D Icon_minitimesön 23 sep 2007, 21:56

Det var så att jag och några polare var ute och böörnade Lite misslyckas lördagskväll! :D Rita med min gamla toyota gick bra som fan! Med lite olja under ringarna släppte den låss i 2an som bara den. Men sedan när vi skulle slira på en träbro så fick jag någon ide om att eftersom den gick så bra i 2an där skulle 3an också kunna vara möjlig! Det var här allt gick snett Very Happy När jag lade i 3an hade jag 5000rpm på mätarn men endast 20 km/h och där åkte kopplingen:D Eller okej det lämnade nog lite av den inte helt slut ännu men dess livsläng förkortades nog avsevärt, det roligaste av allt jag har just precis lagt i splitter ny koppling:meka: hoho Lite misslyckas lördagskväll! :D Idiot
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Lite misslyckas lördagskväll! :D Empty
InläggRubrik: Sv: Lite misslyckas lördagskväll! :D   Lite misslyckas lördagskväll! :D Icon_minitimemån 24 sep 2007, 06:48

Köpte en bil för att sladda lite i skogen med, men gjorde samma sak som dig och dödade kopplingen. Surt att behöva skrota direkt Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Haggen
Skogenracing Supreme
Haggen


Antal inlägg : 735
Age : 35
Namn : Lucas
Från : Finland
Kör : Ford Sierra turbo, Toyota Avensis 2.0TD, Volvo 142 -70
Registration date : 06-11-07

Lite misslyckas lördagskväll! :D Empty
InläggRubrik: Sv: Lite misslyckas lördagskväll! :D   Lite misslyckas lördagskväll! :D Icon_minitimemån 24 sep 2007, 13:34

Okejj! haha jo det är surt Very Happy till när det är enda bilen jag har som jag kör med hela tiden, men som sagt den for inte helt som tur var:D
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lite misslyckas lördagskväll! :D Empty
InläggRubrik: Sv: Lite misslyckas lördagskväll! :D   Lite misslyckas lördagskväll! :D Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Lite misslyckas lördagskväll! :D
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» F: Lite hög tomgång!
» Lite spridarfrågor
» Hedin_ - Volvo 740 8v Drift - Nya planer för vinter
» F: Lite ovanligt!
» F: BMW 325 E36 kritar lite

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: