EMeizter Skogenracing Large
Antal inlägg : 165 Age : 32 Namn : Elof Från : örebro Kör : de som finns tillgängligt Registration date : 10-08-25
| Rubrik: Sv: EMeizter - Sierra v6 2,9 tis 07 jan 2014, 22:59 | |
| - Alexander92 skrev:
- dom är upp och ner :Pett tips! Täta upp tanken med någon packnings silicone/lim till alla skruvar i den, för min läcker :/
Hm, knepigt, kanske kan vara för att jag laddar upp via luren? Tack för tipset! Skall tänka på det innan jag fyller upp den | |
|
Alexander92 Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 305 Age : 32 Namn : Alexander Från : Åland Kör : Sierra, Nissan 200sx s14a, Volvo 960 16v Turbo Registration date : 12-05-06
| Rubrik: Sv: EMeizter - Sierra v6 2,9 tis 07 jan 2014, 23:29 | |
| Det är ju på uppe på tanken men man vill endå inte att det ska komma ut något därifrån heller! men den rinner ju inte tom eller något! men när man svänger/gasar osv så kommer det ju ut lite hela tiden :/ | |
|
EMeizter Skogenracing Large
Antal inlägg : 165 Age : 32 Namn : Elof Från : örebro Kör : de som finns tillgängligt Registration date : 10-08-25
| Rubrik: Sv: EMeizter - Sierra v6 2,9 mån 10 feb 2014, 21:10 | |
| Ikväll gjorde jag ett litet ryck med bränslesystemet igen, satte upp lite klammor och drog fram ledningen fram till motorn, efter att jag tankat upp och pumpat fram sås utan läckage (än så länge) så tog ja till hjälpstarten, 3varv på startmotorn så puttra han igång! Kunde dock inte ha igång den så länge då jag inte har mer än grenrör på, så söker nergången till en v6a från grenrör nu! Även en högerlimpa sökes! | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: EMeizter - Sierra v6 2,9 | |
| |
|