| Uppdatering av Skogenracing.com | |
|
+11633csi Henrik Golden Boy mrfuzer Budda JBlom Wishdale Öbbe Joel Kickan Grey 15 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Wishdale Skogenracing Webadmin
Antal inlägg : 12 Age : 41 Namn : Andreas Wassdahl Från : Stockholm Kör : Kollektivt Registration date : 12-11-13
| Rubrik: Sv: Uppdatering av Skogenracing.com sön 02 dec 2012, 11:39 | |
| Då är "klicka-tillbaka-flera-gånger-för-att-komma-tillbaka-en-sida"-fixen anpassad till fler läsare vilket löser problemet med att sidorna ibland inte laddas klart.
Att man inte hamnar längst upp på sidan vet jag inte hur jag ska lösa för tillfället för gör jag så man alltid hamnar längst upp på sidan så hamnar man även längst upp då man kommer tillbaka till en tidigare sida vilket inte är önskvärt eftersom man vill komma tillbaka dit man va. Förslag på kompromiss? | |
|
| |
JBlom Skogencrew
Antal inlägg : 6140 Age : 43 Namn : JBlom Från : Gävle Kör : Luftkylt igen! :) Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Uppdatering av Skogenracing.com sön 02 dec 2012, 11:40 | |
| Ja nu funkar det betydligt bättre. | |
|
| |
Antal inlägg : 12 Age : 41 Namn : Andreas Wassdahl Från : Stockholm Kör : Kollektivt Registration date : 12-11-13
| Rubrik: Sv: Uppdatering av Skogenracing.com tis 04 dec 2012, 15:01 | |
| Härligt. Jag har sått lite tankenötter i min huvudsvål här så kanske kommer något skott för lösning till positionsproblemet. | |
|
| |
Tom Skogenracing Large
Antal inlägg : 108 Age : 40 Namn : Tom Från : Finland Kör : Cykel Registration date : 11-10-20
| Rubrik: Sv: Uppdatering av Skogenracing.com tis 04 dec 2012, 20:33 | |
| - Wishdale skrev:
- Då är "klicka-tillbaka-flera-gånger-för-att-komma-tillbaka-en-sida"-fixen anpassad till fler läsare vilket löser problemet med att sidorna ibland inte laddas klart.
Yes, allt fungerar utmärkt nu. Tackar! | |
|
| |
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
| Rubrik: Sv: Uppdatering av Skogenracing.com tis 04 dec 2012, 21:09 | |
| funkar prima nu med tele och dator (Chrome) skönt att allt är som det ska igen | |
|
| |
houk Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 596 Age : 47 Namn : Håkan Från : Brodalen/Kungshamn,Smögen Kör : Passat 1.8T -03 BMW 525 Turbo -95 Registration date : 11-02-18
| Rubrik: Sv: Uppdatering av Skogenracing.com ons 05 dec 2012, 18:13 | |
| Nu funkar det fint för mig med, tack så mycket! | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Uppdatering av Skogenracing.com sön 09 dec 2012, 13:59 | |
| Jag har ändrat så det även ser bra ut i IE8 nu och ändrat tillbaka så man hamnar längst upp på sidan vid varje sidvisning. Dessvärre tappar man sin position då när man går tillbaka, klickar Back, eftersom man hamnar längst upp men jag tror det är bättre att hamna längst upp hela tiden än att man ständigt hamnar mitt i sidan eller långt ner (även då man besöker nya sidor). | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Uppdatering av Skogenracing.com | |
| |
|
| |
| Uppdatering av Skogenracing.com | |
|