Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här lör 08 dec 2012, 17:05
Nyss hemkommen från en dag i sandviken. Otroligt mycket snö för att vara här nere och riktigt fint att leka i Jag, veteranhenke samt tre glada grabbar från No_Control gänget (_Andersson_, falaffel och XxHenKexX) var med och busa
Sönderkörd "myr"
Ibland händer det
Pow pow
Även Veteranhenke ramlar lite ibland
Fikapaus vid en stuga
Även Crille ute och gasa järnet i Rörberg tillsammans med Simon, också jäkligt fint före enligt utsago
Golden Boy Skogenracing Elite
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här lör 08 dec 2012, 18:15
grymt fina bilder. man blir sugen på att sälja allt man äger och köpa skoter, nån som vill byta mot StarVon?
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här lör 08 dec 2012, 19:17
Lite film
Veteranhenke Skogencrew
Antal inlägg : 1026 Age : 43 Namn : Direktörn Från : Gävle Kör : BMW 323 E21 2,8 turbo Registration date : 06-11-19
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här lör 08 dec 2012, 19:28
Riktig bra dag och ett grymt fint före med tanke på hur tidigt det är på säsongen än Blir många mil den här vinter hehe =)
Veteranhenke Skogencrew
Antal inlägg : 1026 Age : 43 Namn : Direktörn Från : Gävle Kör : BMW 323 E21 2,8 turbo Registration date : 06-11-19
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här ons 12 dec 2012, 20:45
Jag och Mikael tog en liten kvällstur till Rallarstugan samt en sväng till Högbo idag. Lederna var nyligen packade så det va sjukt bra fäste Verkar också som de bottenlösa pudret sjunkit ihop lite... Så nu får det gärna komma 1meter puder till så blir det kanon före
]
Mikael Skogencrew
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här sön 16 dec 2012, 13:37
Trevlig åkning idag, hitta några fina ställen att köra sönder lite på
Sten Skogenracing Extreme
Antal inlägg : 379 Age : 54 Namn : Morgan Från : Härjedalen Kör : Bil,skoter,hoj,mm. Registration date : 11-04-10
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här sön 16 dec 2012, 15:30
Ser gôtt ut!
Mikael Skogencrew
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här lör 22 dec 2012, 16:56
Lite förkyld så en försiktig tur idag. Passa på att fota Richard när han lekte lite
richard s Skogencrew
Antal inlägg : 931 Age : 43 Namn : richard Från : gävle Kör : RMK800 Registration date : 06-10-12
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här lör 22 dec 2012, 17:15
Blev ju bra bilder det där , vart en lagom tur förutom alla fastkörningar...
Liljan Skogenracing Large
Antal inlägg : 191 Namn : Fishmaster Från : Gävle Kör : riktigt långsamt med Suzuki SJ413 och Lynx Skogsräv Registration date : 06-10-12
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här sön 23 dec 2012, 19:18
[Sarkasm]Vi har inte haft nå trevligt alls idag.... Vilket ni säkert kan förstå av bilderna nedan[/Sarkasm] Bilderna är rätt stora så jag lägger dom som länkar istället för som bilder.
edit: La till länkarna i klartext så dom som har problem att klicka på länkarna kan copy/paste'a för att se bilderna.
Senast ändrad av Liljan den sön 23 dec 2012, 23:09, ändrad totalt 1 gång
Crille Skogencrew
Antal inlägg : 2897 Age : 40 Namn : Crille Från : Gävle Kör : Skidoo Registration date : 06-10-12
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här sön 23 dec 2012, 19:52
Fint med snö där uppe var själv upp i kilafors igår med philip, men va lite för lite snö på kalhygget vart en par genomslag, men i övrigt grym åkning.
Liljan Skogenracing Large
Antal inlägg : 191 Namn : Fishmaster Från : Gävle Kör : riktigt långsamt med Suzuki SJ413 och Lynx Skogsräv Registration date : 06-10-12
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här sön 23 dec 2012, 20:34
Nere på ängarna var det mjukt men direkt man kom in i skogen eller upp på bergen så var snön väldigt fast och bar mycket bra vilket kanske syns på bild 6. Värre var det när man steg av skotern och skulle gå till fots, väääääldigt djup snö på sina håll.
Nu blir det badtunna och öl...
Mikael Skogencrew
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här mån 04 feb 2013, 19:41
Massa bilder!
Kilafors för ett par helger sedan
Skäggo inledde efter ungefär tio minuter på skoten att lägga omkull skotern i ett dike
Jag skulle skråa lite på väg ner för en riktigt brant linjegatan men tappa skotern och slutade med att den hamnade mot ett träd turligt nog annars hade jag jag inte haft någon skoter kvar idag som sett ut som en skoter, mycket brant backe framför
På rullen uppför
Skäggo Burandt
Skäggo skulle bara åka på rullen men missuppfattade och råkade hoppa lite istället över ett krondike
På rullen uppför en grymt rolig skogsväg som var riktigt brant med mycket snö
Sen Marsliden som vi var till i helgen, en jäkla massa snö var det där
Philip försöker driva ut Lynx anden ur sin bror!
Mogge påväg uppför
Jag försöker mig på en vändning
Öbbe ut över snövidderna
Veteranhenke rycker upp skotern lite i en grop
Grabbarna dunkar lite puder!
Nästan vykortskänsla över veteranhenkes nerläggning i snön
fikapaus
Crille på väg uppför
Veteranhenke i en brant backe
Otroligt nöjd över den här bilden på när jag är påväg uppför, också lite vykortsaktigt .)
Öbbe hoppar rejält!
Alexander hoppar långt med lynexen
Jag övade på att hoppa i helgen och känns riktigt bra även om jag bara flyger 3-4meter
Öbbe på skrå
Crille och Skäggo missbedömde branten lite
Crille gör en fet vändning
Philip på högsta toppen, 1200meter över havet har jag för mig
Skäggo lägger ner Polarisen
XxHenKexX Skogenracing Medium
Antal inlägg : 64 Age : 38 Namn : Henrik Från : Enköping-Fjärdhundra-Heby Kör : PintoTurbo/Polaris pro r 800 Registration date : 08-09-15
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här tis 05 feb 2013, 21:15
Trevligt Trevligt :-) Fina bilder ni fick till.
Antal inlägg : 7682 Age : 44 Namn : Jonny! Från : Long Beach Kör : Hell of a ride Registration date : 08-01-07
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här tis 05 feb 2013, 21:33
riktigt fint
siiimooon Skogenracing Large
Antal inlägg : 105 Age : 30 Namn : Simon Från : Johannisfors Kör : Niohundrafyrtiofyra Snigelmatad Registration date : 12-02-26
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här tis 05 feb 2013, 23:05
Lämnade iväg skotern för mattbyte i förra veckan, så skulle inte förvåna mig om det helt plötsligt skulle bli 10+ och alla snö försvinner på en gång.
Värdelöst att inte kunna köra nu när det för en gångs skull finns snö.
Mikael Skogencrew
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här lör 16 feb 2013, 21:12
Lite bilder från Harsa idag, en meter puder och galet roligt. Tyvärr fick sig tunneln en liten smäll men ska bygga om lite ibak
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här sön 17 feb 2013, 17:56
Erik hoppar lite över banan i rörberg
Mikael Skogencrew
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här lör 23 mar 2013, 19:05
Lite bilder från Marsliden resan för någon vecka sen.
Limpdjur Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 786 Age : 40 Namn : Johan Lindberg Från : Bollnäs Kör : Dkw S6 -95 Registration date : 06-10-26
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här lör 23 mar 2013, 21:04
Tänk att du vart så skoterfrälst, du som tyckte jag skulle skippa skotern å skruva ihop sierran för några år sedan :-)
Sponsored content
Rubrik: Sv: B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här
B/F: Stora snöskotertråden: Posta era filmer/bilder här