| Hjälp mig identifiera trimsaker! | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
jip Skogenracing Medium
Antal inlägg : 65 Age : 40 Namn : Jesper Persson Från : Ängelholm Kör : BMW Turbo Registration date : 11-10-09
| Rubrik: Hjälp mig identifiera trimsaker! sön 10 jun 2012, 19:03 | |
| | |
|
| |
Mikael Skogencrew
Antal inlägg : 15246 Age : 45 Namn : Mikael Från : Gävle Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter Registration date : 06-10-11
| Rubrik: Sv: Hjälp mig identifiera trimsaker! sön 10 jun 2012, 19:32 | |
| Tryckplatttan har jag ingen koll på men Kammen ser ut att vara om omslipad då bascirkeln är rätt liten, dom som slipar kammar brukar oftast rista in i bakkant på kammen | |
|
| |
Schimpy Skogenracing Supreme
Antal inlägg : 585 Age : 35 Namn : Johan Från : Norrköping Kör : Bmw 320 Registration date : 07-12-09
| Rubrik: Sv: Hjälp mig identifiera trimsaker! sön 10 jun 2012, 20:51 | |
| - jip skrev:
Den där rostiga plåtbiten nera i vänster hörn, du har en till höger också och en längst upp. Vet att på race tryckplattan jag köpte till pintomotorn låg det 3st plåtplattor på varann vid alla 3 ställen, på originalet var det bara en plåtbit | |
|
| |
Liljan Skogenracing Large
Antal inlägg : 191 Namn : Fishmaster Från : Gävle Kör : riktigt långsamt med Suzuki SJ413 och Lynx Skogsräv Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Hjälp mig identifiera trimsaker! sön 10 jun 2012, 21:07 | |
| Noterar att det står 999 på tryckplattan. Har hört någonstans att Sachs tryckplattor med 999 i id-numret är "sport" delar men jag vågar inte lova att det är sant. | |
|
| |
jip Skogenracing Medium
Antal inlägg : 65 Age : 40 Namn : Jesper Persson Från : Ängelholm Kör : BMW Turbo Registration date : 11-10-09
| Rubrik: Sv: Hjälp mig identifiera trimsaker! sön 10 jun 2012, 21:12 | |
| - Liljan skrev:
- Noterar att det står 999 på tryckplattan. Har hört någonstans att Sachs tryckplattor med 999 i id-numret är "sport" delar men jag vågar inte lova att det är sant.
De plattorna jag köpt har alltid varit med 999, men det är raceplattor då som du säger. Konstigt att jag hittar inget, hur mkt jag än googlar Dessutom brukar väl artikelnr inte stå på fjädrarna vad jag sett på alla gamla Sachs! | |
|
| |
Liljan Skogenracing Large
Antal inlägg : 191 Namn : Fishmaster Från : Gävle Kör : riktigt långsamt med Suzuki SJ413 och Lynx Skogsräv Registration date : 06-10-12
| Rubrik: Sv: Hjälp mig identifiera trimsaker! sön 10 jun 2012, 21:13 | |
| Hehe, ja jag vet inte. Noterade bara numret och det första som poppade upp i skallen var just det. | |
|
| |
_-gniraz-_ Skogenracing Elite
Antal inlägg : 2200 Age : 39 Namn : Fredrik.Z Från : Fröslunda Kör : ""No Control" Sierran Registration date : 06-10-31
| Rubrik: Sv: Hjälp mig identifiera trimsaker! mån 11 jun 2012, 00:09 | |
| 30.4mm är orginal bascirkel så någon roligare sak lär de vara.. | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Hjälp mig identifiera trimsaker! | |
| |
|
| |
| Hjälp mig identifiera trimsaker! | |
|