HemHem  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  Bli medlemBli medlem  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Logga in  
Dela

Ny på forumet !

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Stampe71
Skogenracing Small

Antal inlägg : 7
Namn : Hampus Eriksson
Från : örbyhus
Kör : Volvo 240
Registration date : 11-09-21

Ny på forumet ! Empty
InläggRubrik: Ny på forumet !   Ny på forumet ! Icon_minitimeons 21 sep 2011, 21:48

Tjenare ! Mitt namn är Hampus Eriksson och är 14 , ska berätta de här på en gång . Varför de står att jag är 21 i profilen är för att de inte funka att skriva inte 1997 även fast de står att lägsta ålder är 13 . Om nån inte tycker jag passar här så säg till så avregisterar jag mig eller hittar nån annan lösning ! Smile . Ja iaf jag har då en volvo 240 som de kommer dyka upp ett litet projekt på inom en snar framtid då den ska göras i ordning till första bil , kommer även komma en del frågor från mig . Om nån har nå frågor eller invändningar emot att jag är registrerad hör av er // Hampus ! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
Mikael
Skogencrew
Mikael

Antal inlägg : 15246
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Ny på forumet ! Empty
InläggRubrik: Sv: Ny på forumet !   Ny på forumet ! Icon_minitimeons 21 sep 2011, 22:02

Vi har igentligen en gräns på 18 år men alla som sköter det snyggt är endå välkomna hit Smile

Stampe71
Skogenracing Small

Antal inlägg : 7
Namn : Hampus Eriksson
Från : örbyhus
Kör : Volvo 240
Registration date : 11-09-21

Ny på forumet ! Empty
InläggRubrik: Sv: Ny på forumet !   Ny på forumet ! Icon_minitimeons 21 sep 2011, 22:18

Mikael skrev:
Vi har igentligen en gräns på 18 år men alla som sköter det snyggt är endå välkomna hit Smile

Aha , fast de stog nått med 13 år , men men jag ska sköta mig ! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil

Ny på forumet !
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Om Forumet - förbättringar och förslag

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: