Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Eftersnack: GSR Race 16/7-11

Gå ner 
+11
Toffe
KNACKAN
KarlJohanLeander
Eyesonly
Combatbenke
Golden Boy
m5micke
CarCass
Crille
Öbbe
XeroZ
15 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 02:16

Då har man precis kommit hem efter en lyckad kväll. Tråkigt med så många avhopp så nära in på samlingstiden men det är inget att hänga läpp för. Blev 15 bilar som körde och tycker det flöt på riktigt bra ikväll. Vill tacka alla förare som var med och körde och publiken. Publiken var grymt bra idag Smile

Grattis till GT-R:en som tog hem det, även grattis till 2:an i Skylinen, den Skylinen går ju riktigt bra. Hoppas att Tanusen inte är allt för skrotat i bak. Utan att det bara var kardanet som ville vara elak Smile


Tack alla inblandade för en riktigt rolig kväll:)

Här kommer stegen.
Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Stege16.07.11



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 03:04

ah gt-r'en är med andra ord inkörd nu, grattis P..

Vart ju nästan full stege trots avhopp så de va väl bra!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 04:11

GammelÖbbe skrev:
ah gt-r'en är med andra ord inkörd nu, grattis P..

Vart ju nästan full stege trots avhopp så de va väl bra!

Hehe aa nu är den inkörd Smile Ja faktiskt riktigt bra med 15 bilar trotsallt, många körde ju sönder tidigare på dagen och fick andra förhinder då vi fick köra på lördagen ist för fredagen som vi planerade Smile



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
Crille
Skogencrew
Crille


Antal inlägg : 2897
Age : 40
Namn : Crille
Från : Gävle
Kör : Skidoo
Registration date : 06-10-12

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 10:12

Roligt med lite race trots att man var slutkörd efter sundsvall, det som gick sönder var kardan lr knutkorset rättare sagt, det resulterade i att klumpen vred sig uppåt gentemot bakaxeln, så ny bakaxel måste fixas samt ny kardan, tror att jag klarade fyrlink mm såg så ut i gårkväll iaf Smile

Grattis pecka, blir svårslagen med den fabriksräsern Smile
Till överst på sidan Gå ner
CarCass
Skogenracing Supreme
CarCass


Antal inlägg : 593
Age : 35
Namn : Jim
Från : Mehedeby
Kör : Mitsubishi
Registration date : 08-09-22

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 10:31

Skoj som vanligt!

Första tjuvisen blev det tyvärr. Visste att det blev lite tajt (och det var meningen) men var ändå rätt säker att det blev riktigt .
Enda chansen mot taunusen är att vara först iväg och snabbast iväg.. Tråkigt med ras

Grattis till GT-Ren, kul att se!
Till överst på sidan Gå ner
m5micke
Skogencrew
m5micke


Antal inlägg : 3132
Age : 41
Namn : Micke
Från : Gävle
Kör : BMW "Alpina" 332itt e30 -89, BMW X5 4,8is, BMW 323im e36 -97
Registration date : 06-10-12

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 10:35

Ja de va en riktigt lyckad kväll. Gt-R går ju nå sjukt bra med tanke på att de är en standardbil
Till överst på sidan Gå ner
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 11:11

ja grattis till GTR en, Nissan har verkligen lyckats med den där bilen Smile

det flöt på sjukt bra! ni i crew förtjänar egentligen nått mera än bara ära för att ni arrangerar dom här racen Smile



Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
Combatbenke
Skogencrew
Combatbenke


Antal inlägg : 1684
Age : 38
Namn : Benke
Från : Gävle
Kör : För lite
Registration date : 06-10-13

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 11:29

Ja man får tacka GSR för ett lyckat arr Smile En annan lämnade ju kopplingen på rakan innan då man tränade starter, så blev inge körning Smile

Jävlar vad GTR:en suger iväg fint. Stort grattis.
Till överst på sidan Gå ner
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 38
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 12:17

Som vanligt alltid lika kul å åka upp, vi hade ju race i stan men valde ändå att åka 20mil fram å tillbaka för att åka på race med kvalitet både bland bilar, förare, crew å hål i hatten, publik. Så tack gsr för att ni gör det värt att åka.

Grattis till GTRen, gick fint som satan! Tänk att Jeppe ska behöva släpa dit en bil nästan i miljonklassen för att få ut mig, och utan tjuvis med Razz

Tråkigt för crille, första repan när jag skulle få se hur hans bil gick, å ja backlänges blev det. Hoppas det e lätt fixat så kanske man får se det nästa gång.

Ps, jävla fina bananer jeppe
Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 12:29

Eyesonly skrev:
Som vanligt alltid lika kul å åka upp, vi hade ju race i stan men valde ändå att åka 20mil fram å tillbaka för att åka på race med kvalitet både bland bilar, förare, crew å hål i hatten, publik. Så tack gsr för att ni gör det värt att åka.

Grattis till GTRen, gick fint som satan! Tänk att Jeppe ska behöva släpa dit en bil nästan i miljonklassen för att få ut mig, och utan tjuvis med Razz

Tråkigt för crille, första repan när jag skulle få se hur hans bil gick, å ja backlänges blev det. Hoppas det e lätt fixat så kanske man får se det nästa gång.

Ps, jävla fina bananer jeppe

Alltid lika trevligt att ha er på besök Smile Kul att ni uppskattar det vi gör också Smile
Ja, jag säger ju att allt är bra här i paradiset ju, bananerna är ju plockade från egengård så klart som fan dom var fina Razz



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 38
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 15:03

XeroZ skrev:
Eyesonly skrev:
Som vanligt alltid lika kul å åka upp, vi hade ju race i stan men valde ändå att åka 20mil fram å tillbaka för att åka på race med kvalitet både bland bilar, förare, crew å hål i hatten, publik. Så tack gsr för att ni gör det värt att åka.

Grattis till GTRen, gick fint som satan! Tänk att Jeppe ska behöva släpa dit en bil nästan i miljonklassen för att få ut mig, och utan tjuvis med Razz

Tråkigt för crille, första repan när jag skulle få se hur hans bil gick, å ja backlänges blev det. Hoppas det e lätt fixat så kanske man får se det nästa gång.

Ps, jävla fina bananer jeppe

Alltid lika trevligt att ha er på besök Smile Kul att ni uppskattar det vi gör också Smile
Ja, jag säger ju att allt är bra här i paradiset ju, bananerna är ju plockade från egengård så klart som fan dom var fina Razz



///J GSR

Det e ju faktist så att det alltid e lika kul å åka upp oavsätt om racet blir lyckat eller inte, av någon anledning e man lik förbannat nöjd när man åker hem. Så fortsätt som ni gör.

Måste va något med bajs lukten som gör att bananerna trivs Razz
Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 15:24

Eyesonly skrev:
XeroZ skrev:
Eyesonly skrev:
Som vanligt alltid lika kul å åka upp, vi hade ju race i stan men valde ändå att åka 20mil fram å tillbaka för att åka på race med kvalitet både bland bilar, förare, crew å hål i hatten, publik. Så tack gsr för att ni gör det värt att åka.

Grattis till GTRen, gick fint som satan! Tänk att Jeppe ska behöva släpa dit en bil nästan i miljonklassen för att få ut mig, och utan tjuvis med Razz

Tråkigt för crille, första repan när jag skulle få se hur hans bil gick, å ja backlänges blev det. Hoppas det e lätt fixat så kanske man får se det nästa gång.

Ps, jävla fina bananer jeppe

Alltid lika trevligt att ha er på besök Smile Kul att ni uppskattar det vi gör också Smile
Ja, jag säger ju att allt är bra här i paradiset ju, bananerna är ju plockade från egengård så klart som fan dom var fina Razz



///J GSR

Det e ju faktist så att det alltid e lika kul å åka upp oavsätt om racet blir lyckat eller inte, av någon anledning e man lik förbannat nöjd när man åker hem. Så fortsätt som ni gör.

Måste va något med bajs lukten som gör att bananerna trivs Razz

Klart du är nöjd när du får träffa din idol Very Happy



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
KarlJohanLeander
Skogenracing Large
KarlJohanLeander


Antal inlägg : 129
Age : 35
Namn : Johan "karljohan" Johansson
Från : Storvik
Kör : Audi A3 SB 2,0tdi
Registration date : 10-06-03

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 15:50

Bra arrangerat, inge strul alls med något och kom igång fort! Dock lämnade jag tvåan hemma Smile Trevligt att stå och tjattra efteråt också Smile


Mvh//Johan
Till överst på sidan Gå ner
Eyesonly
Skogenracing Small



Antal inlägg : 22
Age : 38
Namn : Henke N
Från : Uppsala
Kör : Vinnar subba.
Registration date : 11-05-29

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 16:14

KarlJohanLeander skrev:
Bra arrangerat, inge strul alls med något och kom igång fort! Dock lämnade jag tvåan hemma Smile Trevligt att stå och tjattra efteråt också Smile


Mvh//Johan

Det e dumt å lämna växlarna hemma om man ska köra race Wink
Till överst på sidan Gå ner
KNACKAN
Skogenracing Large



Antal inlägg : 269
Age : 38
Namn : Patrik
Från : Sandviken
Kör : BMW
Registration date : 09-01-20

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 19:03

Tack för ett roligt race, grattis till GTRen!
Till överst på sidan Gå ner
Toffe
Vinnare Månadens Projekt
Toffe


Antal inlägg : 1989
Age : 137
Namn : Toffe
Från : Torsåker
Kör : Volvo
Registration date : 06-10-16

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 22:03

hur får man reda på när det e race nu för tiden då? eftersom ja verkar missa varenda ett!
Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 22:08

Man har en bil man kör med och skickar uppgufterna till mej Razz



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
brains
Skogenracing Small
brains


Antal inlägg : 25
Age : 35
Namn : Janne
Från : Gävle
Kör : R33
Registration date : 10-09-26

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 22:20

Det var jävligt kul men jag var sjukt nervös för det var mitt första race.
Eldade tydligen rätt bra på ena repan Wink
Till överst på sidan Gå ner
KarlJohanLeander
Skogenracing Large
KarlJohanLeander


Antal inlägg : 129
Age : 35
Namn : Johan "karljohan" Johansson
Från : Storvik
Kör : Audi A3 SB 2,0tdi
Registration date : 10-06-03

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 22:32

brains skrev:
Det var jävligt kul men jag var sjukt nervös för det var mitt första race.
Eldade tydligen rätt bra på ena repan Wink

Förflyttade ju sig riktigt bra kärran din Smile
Till överst på sidan Gå ner
brains
Skogenracing Small
brains


Antal inlägg : 25
Age : 35
Namn : Janne
Från : Gävle
Kör : R33
Registration date : 10-09-26

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 17 jul 2011, 22:38

KarlJohanLeander skrev:
brains skrev:
Det var jävligt kul men jag var sjukt nervös för det var mitt första race.
Eldade tydligen rätt bra på ena repan Wink

Förflyttade ju sig riktigt bra kärran din Smile

Jag kommer fram i tid så länge den håller åtminstonde Wink
Till överst på sidan Gå ner
XeroZ
Skogenracing Supreme
XeroZ


Antal inlägg : 787
Age : 38
Namn : Jeppe den lilla gosiga taliban hamstern
Från : GSR
Kör : Bil
Registration date : 08-08-31

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimemån 18 jul 2011, 02:26

brains skrev:
Det var jävligt kul men jag var sjukt nervös för det var mitt första race.
Eldade tydligen rätt bra på ena repan Wink

Hoppas vi får se dig flera gånger då Smile Gick bättre än vad jag trodde, eller ja, visste ju den gick bra med tanke på att jag åkt med dig men trodde inte den gick så där bra Razz

Ja du elda o sköt rätt frisk var inte alls med på smällen första repan Razz



///J GSR
Till överst på sidan Gå ner
http://dif.se/
whatdanne
Skogenracing Small
whatdanne


Antal inlägg : 6
Age : 43
Namn : Danne
Från : Gävle
Kör : Audi RS4
Registration date : 11-05-07

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimelör 23 jul 2011, 12:06

Det var ett bra race, snabbt o smidigt!
Var det nån som filmade skulle det va kul o se!
Man missar ju allt när man kör själv...
Till överst på sidan Gå ner
Dunken
Skogenracing Small



Antal inlägg : 23
Age : 62
Namn : Mats Svensson
Från : Gefle
Kör : Saab 9-3 AERO
Registration date : 10-07-19

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 24 jul 2011, 02:35

Ja det är ju synd att man e rökt från start när man åker grävling, men får vara med för att det är kul istället då.. cheers
Till överst på sidan Gå ner
http://www.garaget.org/Dunken
Fotis
Skogenracing Large



Antal inlägg : 208
Age : 48
Namn : Fredrik F
Från : Sandviken
Kör : Bmw 325 -93, Chevrolett transport -02
Registration date : 09-05-23

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 24 jul 2011, 09:49

Det var bra arrat av GSR. En stor eloge.
Det var nog inte många som var med på den första smällen av r33:an. Jag hoppade högt, efter som jag inte var med på den. Bilder kommer av mig, skall bara lägga upp dom på en server.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.garaget.org/?car=144802
brains
Skogenracing Small
brains


Antal inlägg : 25
Age : 35
Namn : Janne
Från : Gävle
Kör : R33
Registration date : 10-09-26

Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitimesön 24 jul 2011, 16:34

Fotis skrev:
Det var bra arrat av GSR. En stor eloge.
Det var nog inte många som var med på den första smällen av r33:an. Jag hoppade högt, efter som jag inte var med på den. Bilder kommer av mig, skall bara lägga upp dom på en server.

Smäller jag också? Trodde bara att jag lekte eldkastare Cool
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Eftersnack: GSR Race 16/7-11   Eftersnack: GSR Race 16/7-11 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Eftersnack: GSR Race 16/7-11
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Eftersnack: BRC Race 24/5
» Eftersnack: BRC Race 4/7
» Eftersnack: GSR Race 18/8-12
» Eftersnack: BRC Race 26/7 -08
» Eftersnack : GSR Race 4/7-15

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Evenemang-
Hoppa till: