Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Tona rutor i Gävle, var?

Gå ner 
+3
Catling
Crille
Lumik
7 posters
FörfattareMeddelande
Lumik
Skogenracing Medium
Lumik


Antal inlägg : 89
Age : 35
Namn : Viktor
Från : Gävle
Kör : Skoda
Registration date : 09-09-03

Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitimelör 11 sep 2010, 11:29

Halloj

Någon som vet någon/något företag som tonar 3 rutor (Audi Coupé) till en vettig penning? kollat med "JLS?" men dem var aldeless för dyra (3000kr)...
Alltså någonstans runt gävle under 3000kr och givetvis måste det bli bra också, annars kan jag göra en egen toning Smile

Glad för svar!

mvh Viktor
Till överst på sidan Gå ner
Crille
Skogencrew
Crille


Antal inlägg : 2897
Age : 40
Namn : Crille
Från : Gävle
Kör : Skidoo
Registration date : 06-10-12

Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Sv: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitimelör 11 sep 2010, 12:46

Gör det själv, kostar runt 3k och få det gjort om du ska ha det bra
Till överst på sidan Gå ner
Catling
Skogenracing Large
Catling


Antal inlägg : 221
Age : 34
Namn : Mathias Dahlström
Från : Karlstad
Kör : Ford Capri mk3-78, -81, Ford Granada-85
Registration date : 07-11-09

Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Sv: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitimelör 11 sep 2010, 12:57

oj :S får 4 rutor för 2000kr i karlstad.
Till överst på sidan Gå ner
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Sv: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitimelör 11 sep 2010, 14:42

under 3k med film o allt är de nog svårt o få det.. hitta nån som gör de svart kanske Tona rutor i Gävle, var? Hidesbeh
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
Lumik
Skogenracing Medium
Lumik


Antal inlägg : 89
Age : 35
Namn : Viktor
Från : Gävle
Kör : Skoda
Registration date : 09-09-03

Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Sv: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitimelör 11 sep 2010, 16:34

Antar att det är så illa som ni säger, får göra i Stockholm nästa gång jag far förbi... 1500kr är inte ovanligt där för en proffstoning =/ Ingen konkurrens bland toningsföretagen i Gävle direkt..

Om någon här kan göra det hyffsat kan jag lämna en hyffsad ersättning Tona rutor i Gävle, var? Tihi
Till överst på sidan Gå ner
Pir4t
Skogenracing Medium
Pir4t


Antal inlägg : 86
Age : 33
Namn : Fredrik
Från : Valbo
Kör : BMW e46 323i
Registration date : 10-08-19

Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Sv: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitimetor 14 okt 2010, 23:12

Hörde med 4sign (glasfirmor anlitar sig av dom när dom ska ha tonat) , dom ville ha 4200kr för 5rutor , men hade man tillgång till garage själv kunde dom komma förbi o lösa de på nåt vis Smile
Till överst på sidan Gå ner
smuurf
Skogenracing Medium
smuurf


Antal inlägg : 95
Age : 53
Namn : Fritte
Från : Gävle
Kör : Camaro -71
Registration date : 09-07-19

Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Sv: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitimelör 23 okt 2010, 00:24

Lumik skrev:
Antar att det är så illa som ni säger, får göra i Stockholm nästa gång jag far förbi... 1500kr är inte ovanligt där för en proffstoning =/ Ingen konkurrens bland toningsföretagen i Gävle direkt..

Om någon här kan göra det hyffsat kan jag lämna en hyffsad ersättning Tona rutor i Gävle, var? Tihi

Jag vet en som gör de för den pengen ungefär här i stan med över 20års erfarenhet...
Dock utan kvitto...
Till överst på sidan Gå ner
Norrhyttan
Skogenracing Medium



Antal inlägg : 89
Age : 54
Namn : Gunnar Ljungstedt
Från : Norrhyttan
Kör : Volvo T31
Registration date : 10-08-03

Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Sv: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitimeons 27 okt 2010, 12:34

Lumik skrev:
Antar att det är så illa som ni säger, får göra i Stockholm nästa gång jag far förbi... 1500kr är inte ovanligt där för en proffstoning =/
Tips på var i Stockholm du får det så billigt?
Jag har precis bokat tid hos en riktigt duktig solfilmare i Stockholm, och fick i mitt tycke ett bra pris: 2.800 kr för sju rutor (allt utom vindrutan i en Passat Variant).
I Falun var priset nästan det dubbla.
Till överst på sidan Gå ner
Lumik
Skogenracing Medium
Lumik


Antal inlägg : 89
Age : 35
Namn : Viktor
Från : Gävle
Kör : Skoda
Registration date : 09-09-03

Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Sv: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitimetor 28 okt 2010, 19:05

smuurf skrev:
Lumik skrev:
Antar att det är så illa som ni säger, får göra i Stockholm nästa gång jag far förbi... 1500kr är inte ovanligt där för en proffstoning =/ Ingen konkurrens bland toningsföretagen i Gävle direkt..

Om någon här kan göra det hyffsat kan jag lämna en hyffsad ersättning Tona rutor i Gävle, var? Tihi

Jag vet en som gör de för den pengen ungefär här i stan med över 20års erfarenhet...
Dock utan kvitto...

Pm skickat!
Till överst på sidan Gå ner
Lumik
Skogenracing Medium
Lumik


Antal inlägg : 89
Age : 35
Namn : Viktor
Från : Gävle
Kör : Skoda
Registration date : 09-09-03

Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Sv: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitimetor 28 okt 2010, 19:06

Norrhyttan skrev:
Lumik skrev:
Antar att det är så illa som ni säger, får göra i Stockholm nästa gång jag far förbi... 1500kr är inte ovanligt där för en proffstoning =/
Tips på var i Stockholm du får det så billigt?
Jag har precis bokat tid hos en riktigt duktig solfilmare i Stockholm, och fick i mitt tycke ett bra pris: 2.800 kr för sju rutor (allt utom vindrutan i en Passat Variant).
I Falun var priset nästan det dubbla.

2.800 för 7 rutor är enligt mig mycket bra, jag har ju bara 3 rutor som skall tonas, firman du talar om hade säkert fixat min bil för 1500-2000 Wink
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tona rutor i Gävle, var? Empty
InläggRubrik: Sv: Tona rutor i Gävle, var?   Tona rutor i Gävle, var? Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tona rutor i Gävle, var?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tona rutor i Gävle eller i krokarna?
» Tona rutor i Gävletrakten
» Seriekrock i Gävle
» snabbast i gävle
» Var får man tag på aluminiumplåt i gävle?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: