Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN

Gå ner 
+25
Combatbenke
Mese_Jonas
LillePär
NakahTheOne
M-man
TICSierra
kryckan
Theo
ToTTe
Jonas O
Battery
kallur
Alfastoffe
Jimmy
Bandit_PJ
Bagge_Turbo
Dude
braze
Benan
knuts
Henrik
richard s
Mikael
JBlom
Tobbe H
29 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
FörfattareMeddelande
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimemån 19 maj 2008, 08:49

Planerad start nästa vecka, efter löning Crying or Very sad Film blir det.... Få se hur allt fungerar den här gången nu när alla förutsättningar är bättre än tidigare..... En snabb mappning med mlv och bredbandaren och sen en ordentlig burn Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimemån 19 maj 2008, 09:01

Låter trevligt. Smile
Film vill vi se.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimemån 02 jun 2008, 11:45

Tog en kort provtur i lördags, grov mappad soppa och antagligen helkass tändmapp, gick lite halvtaskigt, men den går frammåt. Men den kommer att gå fin fint när den är färdig mappad Very Happy Den är råstark, man kan åka på 1000rpm på 4:an överrallt Very Happy Ny kopplingen fungerar kanon, men är lite knepig att köra med då man är ovan.

Känns bra att äntligen ha startat upp den.... Nu blir man lite mer sugen på att hålla på.... Har en del annat jobb att göra på bilen också, ska byta fjädrar och dämpare fram, byta bakvagn till en modifierad en med scorpio diff på, blir till att bygga ny kardan, igen... Men det blir nog lite mappning före tror jag Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Henrik
Skogenracing Sponsor
Henrik


Antal inlägg : 1669
Age : 35
Namn : Henrik
Från : land
Kör : Nissan och Ford
Registration date : 06-10-13

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimemån 02 jun 2008, 13:23

Kul att de går framåt.
Men se till att fixa lite film sen att vi får höra den Smile
Till överst på sidan Gå ner
kallur
Skogenracing Small



Antal inlägg : 44
Namn : Tommy
Från : mora
Kör : trimade bilar som krånglar
Registration date : 07-05-06

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimemån 02 jun 2008, 18:03

fränt tänkt att det var två cossie granador i olika delar av landet som var ute å prova vingarna samtidgt Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimetis 03 jun 2008, 22:02

kallur skrev:
fränt tänkt att det var två cossie granador i olika delar av landet som var ute å prova vingarna samtidgt Very Happy

Nå, motsvarade din dina förväntningar? Min fick inte godkänt iallfall.. Men det ska nog lösa sig snart Very Happy Hoppas jag iallfall....
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimemån 09 jun 2008, 09:01

Måste bygga om avgaset till större...... Den blir seg efter 4000rpm... Har bara ett 2.5" singel system efter extraktor rörena... Undrar bara hur man ska lyckas få dit ett 3" mellan bakvagnsbalken och karossen, 2.5" är precis vad som går att klämma in där.... Kanske det går att ha under balken om man kör försiktigt?!
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimesön 29 jun 2008, 19:03

Då har man kört ras då....... Blir till att lyfta in en annan motor under tiden den repas....... Ny motor=ny tråd.......
Till överst på sidan Gå ner
Mese_Jonas
Skogenracing Supreme
Mese_Jonas


Antal inlägg : 893
Age : 37
Namn : Jonas Gistö
Från : Terjärv/Finland
Kör : Mercedes 190
Registration date : 07-11-25

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimesön 29 jun 2008, 19:10

Tobbe H skrev:
Då har man kört ras då....... Blir till att lyfta in en annan motor under tiden den repas....... Ny motor=ny tråd.......

Vad har hänt då??? Neutral
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimesön 29 jun 2008, 19:20

Ja frågar samma som mesjonas, hur gick det till?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimesön 29 jun 2008, 19:35

Nåt sket sig på fyrans cylinder efter lite högvarvning....... Jag får inte loss tråget med motorn i så jag har inte kunnat konstaterat så väldigt mycket, men antingen är det vevlagret, eller bussningen i lillögat eller så har kolven gått. Ska sätta tillbaks insuget och lite prylar på den så den går att flytta runt iallafall, den låter inte så jävla illa, än.......
Till överst på sidan Gå ner
kallur
Skogenracing Small



Antal inlägg : 44
Namn : Tommy
Från : mora
Kör : trimade bilar som krånglar
Registration date : 07-05-06

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimetis 01 jul 2008, 08:48

Tobbe H skrev:
kallur skrev:
fränt tänkt att det var två cossie granador i olika delar av landet som var ute å prova vingarna samtidgt Very Happy

Nå, motsvarade din dina förväntningar? Min fick inte godkänt iallfall.. Men det ska nog lösa sig snart Very Happy Hoppas jag iallfall....
ja den är orginal så jag har inte förväntat mig så mycket men det ska även på en stor holset turbo på min motor å annat insug å kammar i vinter så det ska väl hända lite mer när man gassar Very Happy


synd på raset btw
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimetis 01 jul 2008, 09:41

Självaste raset är inte hela världen, men att få loss vänstra extraktor röret är det som jag gruvar mig mest över...... Är rätt övertygad om att det är kolven som är problemet, har 4.5bar oljetryck på tomgång och mera om jag varvar, och det låter inte riktigt som ett vevlager, nåja man får veta säkert när man river ned den..... Tror man kan få ihop nåt billigt som fungerar med sb350 kolvar och 4.0 orginal stakar... Ska lura på detta under vintern...... Kan inte skrota motorn, den gick bra upp till ca 3600rpm-3800rpm, sen sjönk VE buckets rejält om man skulle ha rätt AFR, så antingen kunde den inte andas ordentligt eller så har den blowby och det är inte helt omöjligt med mina kolvspel....

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Granada

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Granada1
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimetis 01 jul 2008, 22:07

Synd att det blev så, ville ju se en film Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimemån 07 jul 2008, 09:10

Mikael skrev:
Synd att det blev så, ville ju se en film Smile

Har börjat att repa maskinen.... Så den kommer nog att vara ute på vägen snart igen.... Hoppas jag Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Henrik
Skogenracing Sponsor
Henrik


Antal inlägg : 1669
Age : 35
Namn : Henrik
Från : land
Kör : Nissan och Ford
Registration date : 06-10-13

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimemån 07 jul 2008, 14:09

Vad var de för fel då ? Och var är bilderna Wink
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimemån 07 jul 2008, 16:24

Har suttit hemma och kollat en massa logfiler och donat med msq:n, tror jag har hittat problemet till varför den mesar sig när man ska spätta järnet, skit bakom tangentbordet verkar det som Very Happy ... Har också fått tag i orginal tändmapparna från en BOA eec-iv ecu, ska nog testa både base spark mappen och limphome mappen och se om det funkar bättre än min tändmapp....

Lite fin bilder.......

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Piston

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Piston1

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Piston2

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Piston3

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Piston4

MEN, ingen fara, grejorna klarade sig skit bra, konstigt nog, både stake och kolv går att använda, otroligt nog så blev det bara några små repor i dem + ett lite spår på ena insidan efter en lös bit av tappen har gnagt lite... Har monterat orignal 4.0 tappar nu... Inget onormalt spel, kommer att fungera Very Happy

Har spanat på nya kolvar och stakar, blir nog sådana sen när det finns pengar till det..
Till överst på sidan Gå ner
Martin_pinto
Skogenracing Large
Martin_pinto


Antal inlägg : 118
Namn : Martin Björklund
Från : Gävle men pluggar i Arjeplog
Kör : för lite
Registration date : 07-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimeons 09 jul 2008, 12:00

du hade en väldig tur i oturen du Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimeons 09 jul 2008, 12:12

Martin_pinto skrev:
du hade en väldig tur i oturen du Very Happy

Jo, den hade ju kunnat trashat toppen och skickat ut staken genom blocket...... Toppar får jag tag i gratis, men värre med ett block....
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimeons 09 jul 2008, 12:18

Skönt att det var enkelt. Berätta gärna mer om ditt problem med mappen.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimeons 06 aug 2008, 20:15

Det funkar inte med 4.0 tapparna, måste ha varit nån grad eller nåt kvar, för senast jag kände på grejorna så hitta jag glapp Crying or Very sad

Men skitsamma för jag hämtade ett 4.0 block utan vev förra veckan, svetsa, borra och gänga hela natten igår så nu är det bara en noggrann rengöring av alla oljekanaler så är den redo att plockas ihop med orginal kolvar och stakar..... Jävla skit att man inte har rinnande vatten vid garaget, man får åka flera mil för att tvätta ur grejorna ordentligt, måste nog lösa detta på nåt enkelt sätt....

Målade blocket blå metallic, grönfärgen jag hade var inte snygg Very Happy

Mikael, angående MS mappningen så var det jag som hade tabbat mig, kommer att gå garanterat mycket bättre... Dessutom så har den 6.4mm kortare vevstakar nu så den borde låta lite vassare...

Få se hur det går, bara man kan få den lite driftsäker så man våga åka nånstans med den Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimeons 06 aug 2008, 20:53

Fast vore ju roligt att veta vad felet var Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimelör 23 aug 2008, 11:07

Har startat den nu, verkar vara lite rappare, rätt så högkompat, höftade till lite på skålen i kolven och ca 11:1 nånstans skulle man hamna, kanske lite högre, gjorde ett komptest och 18bar visa det, blir nog bra det...
Till överst på sidan Gå ner
Tobbe H
Skogenracing Large
Tobbe H


Antal inlägg : 193
Namn : Tobias H
Från : Sundsvall
Kör : Sierra DOHC
Registration date : 07-01-16

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimetis 09 sep 2008, 11:17

Har haft strul med olje läckage så det har inte blivit just nån åka med den, bara några meter strax utanför garaget. Det var ena topplocks packningen som var orsaken, nu har jag limmat med ordentliga grejor, så måste jag av med toppen igen så blir det nog problem, men tätt kommer det att vara....

Har tagit ledigt från jobbet i morrn så jag kan ut och provåka lite Very Happy Nåja får se hur det går....
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitimetis 09 sep 2008, 11:27

Vi vill se filmer med en vrålande Granada. Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Sponsored content





Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN   Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN - Sida 5 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tobbe H - Granada 4.0 24v Cosworth- UTE PÅ GATAN
Till överst på sidan 
Sida 5 av 6Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Tobbe H - Granada 2.8i 2xTurbo - Motor utbytt mot 2.9 24v
» granadadr - Granada Cosworth
» kallur- Ford Granada Cosworth 24V Turbo
» Granada
» F: Furious Granada

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Projekt Forum-
Hoppa till: