Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Parti nya vag reservdelar finnes

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Mange
Skogenracing Sponsor
Mange


Antal inlägg : 544
Age : 49
Namn : Mange
Från : Furuvik
Kör : Fabia rs1
Registration date : 09-02-13

Parti nya vag reservdelar finnes Empty
InläggRubrik: Parti nya vag reservdelar finnes   Parti nya vag reservdelar finnes Icon_minitimelör 28 mar 2009, 16:42

Jag säljer inte utan letar någon som är intresserad av att inhandla ett parti vag pirat reservdelar, slår man inköpspriset med 200% så har man halva priset på tex mekonomens priser,,,,detta är helt lagligt och jag kan förmedla kontakten åt nån intresserad gävlebo som har anknytning till skogen racing,

ex styrled opel kadett ,jag ger 69kr inkl moms!
mekonomen tar 460kr,,,,

man kan ta beställningar,,,,du hämtar x antal mil härifrån 1 gång i veckan för att sedan skicka vidare med ex post/bussgods,mycket goda förtjänst möjligheter,men även enhel del jobb naturligtvis.

allt är ärligt på alla sätt och vis,priserna du köper för är inkl moms naturligtvis då du är privatperson utan f-skatt osv,firman vi handlar av betalar i sin tur moms.

man behöver bil och datakunnande och bensinpengar och nån tusing då man handlar kontant till att börja med.

det handlar mest om slitagedelar,ej plåt,stift,toppar,,,,utan lager,p-boxar.remmar.vattenpumpar,lås,relän,ljus,strömbrytare,bromsar,knutar,p-ändar,styrleder osv osv

man bör ha god kännedom om bilar o dess delar innan man ger sig in i detta!!!

passar bra för den som vill göra 20000 på en månad vid sidan om.

kontakt via pm så hör jag av mig till den som verkar mest handlingskraftig och frammåt. (förklara gärna hur ni ska sälja grejorna) ps opel partiet har jag tagit,hehe
Till överst på sidan Gå ner
Mange
Skogenracing Sponsor
Mange


Antal inlägg : 544
Age : 49
Namn : Mange
Från : Furuvik
Kör : Fabia rs1
Registration date : 09-02-13

Parti nya vag reservdelar finnes Empty
InläggRubrik: Sv: Parti nya vag reservdelar finnes   Parti nya vag reservdelar finnes Icon_minitimelör 28 mar 2009, 17:14

En av sveriges största importörer från tyskland av pirat reservdelar har slagit igen pga pension bla,det är därifrån jag får dessa saker,dvs genom kontakter med ägaren direkt och hans bolag (ab) som nu inte har någon verksamhet inom detta område,ex opel grejorna tar 35kvm yta till taket,vag prylarna är mycket mer,och då är det stuvat i rätt ordning i lådor osv:D

blom? andra vw/audi fantaster? dock inga bubbla grejor utan 80-90 tals grejor,knappt något till 2000 talet'

själv klarar jag ej att styra upp både opel och vag.
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Parti nya vag reservdelar finnes Empty
InläggRubrik: Sv: Parti nya vag reservdelar finnes   Parti nya vag reservdelar finnes Icon_minitimelör 28 mar 2009, 17:34

Känns som det skulle ta alldeles för mycket av min fritid som jag knappt har något av i dagsläget. :S
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Mange
Skogenracing Sponsor
Mange


Antal inlägg : 544
Age : 49
Namn : Mange
Från : Furuvik
Kör : Fabia rs1
Registration date : 09-02-13

Parti nya vag reservdelar finnes Empty
InläggRubrik: Sv: Parti nya vag reservdelar finnes   Parti nya vag reservdelar finnes Icon_minitimelör 28 mar 2009, 18:58

näää. det krävs endel jobb,hehe men det blir feta kr
kommer länk till opel katalogen nu iaf,håll till godo mina vänner!
lägger upp vag imorgon så får du drippa lite,,,,Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Mange
Skogenracing Sponsor
Mange


Antal inlägg : 544
Age : 49
Namn : Mange
Från : Furuvik
Kör : Fabia rs1
Registration date : 09-02-13

Parti nya vag reservdelar finnes Empty
InläggRubrik: Sv: Parti nya vag reservdelar finnes   Parti nya vag reservdelar finnes Icon_minitimesön 29 mar 2009, 11:59

ingen? detta är ett tillfälle som knappast återkommer! han jag har affärer med kan ta hem vad som helst från tyskland då han är 65år och jobbat med tyskarna nästan hela livet,en av sveriges största importörer,(hans pries tyskland bla) det finns inget skumt med detta och man betalar bara för det man handlar,man ligger ej ute med pengar!

man säljer via tex nordicaudi mån-lördag och folk får förskotta in på kontot,sedan åker man till mig eller med mig till stockholm o hämtar grejorna snorbilligt,sedan skickar man det med post/bussgods på mån-tisdag typ,enkelt!!!

jag har bil och täckt biltrailer 1500kg om det blir stora partier.

konstigt ingen är intresserad? borde finnas fler än mig som e arbetslösa och vill dra in en slant så man kan köpa onödiga dyra trimgrejor:D
Till överst på sidan Gå ner
Mange
Skogenracing Sponsor
Mange


Antal inlägg : 544
Age : 49
Namn : Mange
Från : Furuvik
Kör : Fabia rs1
Registration date : 09-02-13

Parti nya vag reservdelar finnes Empty
InläggRubrik: Sv: Parti nya vag reservdelar finnes   Parti nya vag reservdelar finnes Icon_minitimesön 29 mar 2009, 12:02

gör såhär istället,den som är intresserad får vag prislistan via mail,inte bra att lägga ut den här då priserna är snuskiga,,,

så vill ni läsa bilporr (priser) så maila mig:)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Parti nya vag reservdelar finnes Empty
InläggRubrik: Sv: Parti nya vag reservdelar finnes   Parti nya vag reservdelar finnes Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Parti nya vag reservdelar finnes
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» hjälp med reservdelar till en ford taunus gxl
» SkogenRacing - Dekaler mm finnes!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: