Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1

Gå ner 
+14
Henrik
kryckan
Jeppo
m5micke
Catling
Sandvik
ToTTe
Almgren
Öbbe
Mikael
JBlom
Mantel
Lindskog
Golden Boy
18 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa
FörfattareMeddelande
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimeons 11 jun 2008, 23:05

Jeppo skrev:
I drifting hör väl vrålande varvstopp och skön turbosång till Very Happy Kolla bara på generalen, nej riktigt stor turbo och mycke varv är väl modellen.



jag tror inte min opel motorn klarar 8-900hk Very Happy

men om jag var gjord av pengar så skulle jag köpa en riktig Lotus omega för 340 000kr och trimma den som general lee audin...



det här är endå ett "budget bygge" så det blir orginal motor med lite överladdning... det räcker nog för att ha skoj på banan...

jag räknar med att det kommer kosta ca 15-25000kr endå i slutändan.

pluss lack,fälgar kjolpaket... kan bli hur mycket pengar som helst eller så skiter man i alla styling delar och kör den tokrå med mattsvart och en jävla motor ist...

målet är bara 300hk det tror jag räcker om man inte ska åka på ställ på 4ans växel i 180km/h


se bara på den här omegan med 280hk:
http://www.garaget.org/?car=66243

han kör mest på 2an och lite på 3ans växel...


då behövs inte mycket hk med o-diffad bakaxel...


lagom turbo är alltid bäst och till vilket endamål man ska använda bilen till...


ska man ha 300hk så ska man ha en turbo som är gjord för 300hk anser jag... varför förstöra en bra spoolup med större turbo? då blir ju motorns karaktär bara sämre?


lagom är bäst Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
ToTTe
Skogenracing Elite
ToTTe


Antal inlägg : 1147
Age : 38
Namn : Kristoffer Matsson
Från : Uppsala
Kör : Opel Rekord Coupé 2,4 Berlina -77, BMW 518i Turbo E28, Volvo v40 1,8i
Registration date : 06-10-16

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetor 12 jun 2008, 19:39

Till överst på sidan Gå ner
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetor 12 jun 2008, 19:44

Golden Boy skrev:



lagom turbo är alltid bäst och till vilket endamål man ska använda bilen till...


ska man ha 300hk så ska man ha en turbo som är gjord för 300hk anser jag... varför förstöra en bra spoolup med större turbo? då blir ju motorns karaktär bara sämre?


lagom är bäst Smile

Finns flertalet bilar även nya som har turbon som klarar bra mycket mer effekt än vad bilen har så de där finns de nog många idéer o tankar om...

O finns ingen anledning o pressa en turbo fullt ut bara för att man vill att den ska ladda fort, turbon arbetar nog inte som bäst när den pressas max o den håller ju inte lika länge heller.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetor 12 jun 2008, 20:46

jag förstår exakt vad du menar öberg...


oftast så sätter nog biltilverkarna på en turbo som klarar lite mera hk bara för att den inte ska behöva arbeta ihjäl sig utan ligga på lagomt mycket varv/min...

sen fins det väl kullagrade turbos som klarar massor av hk och är lättdriven men det har man ju inte råd med...

större turbo borde rimligtvis snurra saktare med samma laddtryck och mindre turbo snurrar fortare vid samma laddtryck...

så lagom turbo är bäst både för hållbarheten och för mottrycket på avgassidan så det inte blir för högt heller...

men har man för lite mottryck så kommer laddtrycket att komma senare eftersom det ska till mera avgaser för att driva runt turbon men sen när den väl börjar snurra så startas kretsloppet där avgasmassan förvandlas till trycksatt luft in i motorn och tillbaks till turbon...

för stor turbo=senare laddtryck

för liten turbo =begränsad effekt...

lagom turbo = tidigt laddtryck lagomt med effekt...


så för att sammanfatta igen... lagomt är bäst men sen beror det på vad bilen ska användas till oxå... ska man bara köra strippen så kanske det är lämpligt med en jetteturbo som ger massor av effekt... men vill man ha bra körbarhet så är lagom turbo att föredra tycker jag iaf...
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetor 12 jun 2008, 21:20

Tänk på att du sparar på motorn med större turbo.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
Henrik
Skogenracing Sponsor
Henrik


Antal inlägg : 1669
Age : 35
Namn : Henrik
Från : land
Kör : Nissan och Ford
Registration date : 06-10-13

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetor 12 jun 2008, 21:43

Kör man på ca 70-80% av vad turbon klarar så anser jag de ganska optimalt. Tänkt på att de är ganska stor motor du har också...
Till överst på sidan Gå ner
Mantel
Skogenracing Extreme
Mantel


Antal inlägg : 419
Namn : Jonas
Från : Kungsgården
Kör : Lupo, Corsa Kompressor
Registration date : 08-02-24

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetor 12 jun 2008, 22:43

Kan sponsra dig med svarvning av kolvarna om du är sugen, bara för att jag älskar omega 2.6...
Till överst på sidan Gå ner
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetor 12 jun 2008, 22:46

Mantel skrev:
Kan sponsra dig med svarvning av kolvarna om du är sugen, bara för att jag älskar omega 2.6...

hehe det var välldigt generöst av dig Very Happy

men jag har pratat med killen från jansgarage och han säger att man kan ladda upp till 0.8bar på orginalkomp.

så det är nästan onödigt att kompsänka den för kolvarna håller inte för mer endå säger han...

men tack för intresset Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetor 12 jun 2008, 23:06

[quote="ToTTe"]Bodykit:
http://www.psgbodystyling.co.uk/vauxhall_opel_carlton.html

synd att man inte hittar nått pris på det där kittet...


21 000kr har jag absolut inte råd med och ska jag dessutom köra drifting med bilen så kanske man får räkna med att det blir lite skador på bilen ibland...


det kanske skulle räcka med en framstötfångare bara...


men tack för intresset Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimefre 13 jun 2008, 08:04

Du ska ju köra utan frontspoiler vid drifting så feet intercoolern syns. Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimefre 13 jun 2008, 23:59

ja då var det konstaterat att opel inte kan göra nå vidare bra motorer...

det tog bara 20 minuter så vart motorn slut Sad

körde bara lite fram o tillbaka på en grusväg och sen så lös oljelampan... stängde av bilen och startade den igen och sen var det bra men den knackade ett tag innan den vart tyst...

och nu är den slö och knackar bara ibland, går tyst på tomgång.


misstänker att det är ett lager någonstans som är dåligt...


vilken dålig start på bygget Sad
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
werd
Skogenracing Supreme
werd


Antal inlägg : 708
Age : 32
Namn : MuppDaniel
Från : Den ökända staden kumla!
Kör : 242 -1975.
Registration date : 06-10-12

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimelör 14 jun 2008, 00:10

Näe..! Va ska det vara för start på ett projekt som skulle bli så bra?!
Ska väll inte jinxa dej mer men detta får vi väll see som det "enda" felet/motgången som kommer i bygget... tur nu och inte sen men det skulle helst inte ske.. Sad
Ne deppa inte ihop! Ta en titt på skitet och fixa det som fixas ska sedan sladda sönder skitet med riktig bonna trimmning Wink
Lycka till som bara den!!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/engelo/
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimelör 14 jun 2008, 00:17

werd skrev:
Näe..! Va ska det vara för start på ett projekt som skulle bli så bra?!
Ska väll inte jinxa dej mer men detta får vi väll see som det "enda" felet/motgången som kommer i bygget... tur nu och inte sen men det skulle helst inte ske.. Sad
Ne deppa inte ihop! Ta en titt på skitet och fixa det som fixas ska sedan sladda sönder skitet med riktig bonna trimmning Wink
Lycka till som bara den!!


jag köppte bilen för den hadde gått 17 000 mil vilket inte är mycket för dom där oplarna... sen så händer det här direkt.

det är som du säger bara att ta tag i det och riva ur motorn och kanske renovera den med nya lager bättre kolvar för dom ska tydligen paja lätt enligt jansgarage 280hk omega mannen...

men det käns ju tråkigt som fan nu!

ville ju köra med bilen i år!


jag är less på att hålla på och bara meka med saker hela tiden... jag vill bara ha roligt ist. grejorna ska hålla!

det är tur att jag har starleten som håller än iaf Smile

men den ska sprängas snart med nya evo 8a turbon men det är bara roligt Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
Mantel
Skogenracing Extreme
Mantel


Antal inlägg : 419
Namn : Jonas
Från : Kungsgården
Kör : Lupo, Corsa Kompressor
Registration date : 08-02-24

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimelör 14 jun 2008, 01:27

Ajfan! Det lät inte alls vidare!
Min gammel höll varvstoppet i många rondeller och krånglade aldrig, men men inget håller för evigt.
Bara börja bita ihop och riva, tro inte det är så himmla dyrt till dom där gammelmotorerna. Är ju i stort sett 1½ Cih 2.0 L.
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimelör 14 jun 2008, 07:49

Låter som vevlager...
Hade du olja i motorn?
Ritktigt drygt men bara kämpa på det.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
wolfzap
Skogenracing Medium
wolfzap


Antal inlägg : 59
Age : 36
Namn : Robert
Från : Nyköping
Kör : Volvo XC70 , Toyota Supra MK 3
Registration date : 08-02-22

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimelör 14 jun 2008, 10:52

Tragiskt :<. Men det fixar du Very Happy.
Till överst på sidan Gå ner
ToTTe
Skogenracing Elite
ToTTe


Antal inlägg : 1147
Age : 38
Namn : Kristoffer Matsson
Från : Uppsala
Kör : Opel Rekord Coupé 2,4 Berlina -77, BMW 518i Turbo E28, Volvo v40 1,8i
Registration date : 06-10-16

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimesön 15 jun 2008, 15:51

Vet inte hur det ser ut på sexorna, men min rekord 2000 tappade oljetryck pga kärvande tryckreduceringsventil. För att få högre oljetryck och slippa problemet så byter man till en tryckreduceringsventil från en diesel.
Till överst på sidan Gå ner
Catling
Skogenracing Large
Catling


Antal inlägg : 221
Age : 34
Namn : Mathias Dahlström
Från : Karlstad
Kör : Ford Capri mk3-78, -81, Ford Granada-85
Registration date : 07-11-09

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetis 15 jul 2008, 02:08

Tips? kan detta vara nått som passar? http://www.blocket.se/vi/17150716.htm?ca=7_s
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetis 15 jul 2008, 02:16

gissar mer på ramlager jag
Till överst på sidan Gå ner
Blöjan
Skogenracing Elite
Blöjan


Antal inlägg : 1655
Age : 33
Namn : Erik
Från : Stockholm
Kör : Ford Sierra -87 Bmw 528i -83
Registration date : 07-11-08

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimeons 20 aug 2008, 01:05

hur gick de egentligen här? har du kvar opeln??
Till överst på sidan Gå ner
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimeons 20 aug 2008, 23:03

det gick åt skogen kan man säga med ojpeln...

jag lessnade totalt efter det började knacka i motorn så jag tyckte att håller dom inte end för normal tok körning så kan det ju inte hålla med turbo heller...


den är till salu nu för 2500kr BVSA!

så kan det gå men drömmen om en sladd/drifting bil fins kvar än så vi får se vad jag ska sattsa på senare...
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
joppa
Skogenracing Small
joppa


Antal inlägg : 24
Namn : Stian
Från : Norge
Kör : Manta cosworth
Registration date : 08-01-20

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimeons 20 aug 2008, 23:13

låter som lite me olja på motorn och endel svengande kjörning, då ryker dom tvert.

opels svakhet e at de e dårligt med "skvalpskydd" i sumpen, så olj pumpen suger luft istelle för olja. men de e bara at svetsa dit lite plåt så e de lugnt Wink

mene..skifta lager o slipa veven innan kjörning Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Golden Boy
Skogenracing Elite
Golden Boy


Antal inlägg : 7682
Age : 43
Namn : Jonny!
Från : Long Beach
Kör : Hell of a ride
Registration date : 08-01-07

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimeons 20 aug 2008, 23:24

joppa skrev:
låter som lite me olja på motorn och endel svengande kjörning, då ryker dom tvert.

opels svakhet e at de e dårligt med "skvalpskydd" i sumpen, så olj pumpen suger luft istelle för olja. men de e bara at svetsa dit lite plåt så e de lugnt Wink

mene..skifta lager o slipa veven innan kjörning Very Happy

jaha är det det som kan ha orsakat felet.

låter dom en trolig orsak för det gick brett som apan på en skoksväg och sen direkt efter så knackade den...

sen så vart det tyst ett tag och så helt plötsligt så kom det tillbaks... jag misstänker någonting i toppen men det kan var vara vad som hels som har skurigt om den inte fick olja såklart...

tack för tipset Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://www.facebook.com/pages/Swedish-Drift-Force/6270682506531
Blöjan
Skogenracing Elite
Blöjan


Antal inlägg : 1655
Age : 33
Namn : Erik
Från : Stockholm
Kör : Ford Sierra -87 Bmw 528i -83
Registration date : 07-11-08

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimeons 20 aug 2008, 23:53

okey Razz blev faktist lite sugen påt..
Till överst på sidan Gå ner
JBlom
Skogencrew
JBlom


Antal inlägg : 6140
Age : 42
Namn : JBlom
Från : Gävle
Kör : Luftkylt igen! :)
Registration date : 06-10-11

Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitimetor 21 aug 2008, 07:16

Har du provat byta olja å se om det blir bra?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.luftschutzracing.com
Sponsored content





Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1   Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1 - Sida 2 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Golden Boy - Opel Omega 2.6 (Turbo) film på sida 1
Till överst på sidan 
Sida 2 av 3Gå till sida : Föregående  1, 2, 3  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Skogenracing - Opel Omega 3000 24v turbo: Film sid 2
» Schimpy - Ford Sierra Turbo -87 (Film sida 10)
» i wane know about this omega 3000 turbo and lotus omega.
» F: Opel Omega 2.6 Drifting
» ms1v3 opel omega v6

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Projekt Forum-
Hoppa till: