Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 bra sprut till volvo 5:a

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Lindskog
Skogenracing Sponsor
Lindskog


Antal inlägg : 953
Age : 39
Namn : Lindskog
Från : Gävletrakten
Kör : Bmw E60, Skidoo 800R
Registration date : 07-04-17

bra sprut till volvo 5:a Empty
InläggRubrik: bra sprut till volvo 5:a   bra sprut till volvo 5:a Icon_minitimesön 11 nov 2007, 03:19

vintern är här och jag är lite osäker på projektet men antingen ska jag bygga 740 T5 eller kanske tippa ner en överladdad volvofemma från hög höjd Very Happy i en 2 dörrars volvo 240 (när jag hitter ett bra projekt i närheten) från 75. vilket sprut ska jag använda. haltech vore ju bra på det vis att nån i haltechmaffian här i skogen kanske kunde hjälpa mig Very Happy !! tips tack!
Till överst på sidan Gå ner
E-Tech
Skogenracing Elite
E-Tech


Antal inlägg : 1584
Age : 43
Namn : Eric
Från : Jästrikland
Kör : 9,92sec 235kmh
Registration date : 06-10-13

bra sprut till volvo 5:a Empty
InläggRubrik: Sv: bra sprut till volvo 5:a   bra sprut till volvo 5:a Icon_minitimesön 11 nov 2007, 10:17

det är ganska enkelt att köra med orginalbox & kabelhärva från en T5r t.e.x minst krångel
Till överst på sidan Gå ner
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

bra sprut till volvo 5:a Empty
InläggRubrik: Sv: bra sprut till volvo 5:a   bra sprut till volvo 5:a Icon_minitimesön 11 nov 2007, 13:42

beror ju på vilken effekt du hade tänkt dig om det är värt jobbet.. behöver ju inte sätta i sprut bara för att, finns ju anledningar varför man gör det =)

börja på projektet så ser du nog vart de leder =)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
Lindskog
Skogenracing Sponsor
Lindskog


Antal inlägg : 953
Age : 39
Namn : Lindskog
Från : Gävletrakten
Kör : Bmw E60, Skidoo 800R
Registration date : 07-04-17

bra sprut till volvo 5:a Empty
InläggRubrik: Sv: bra sprut till volvo 5:a   bra sprut till volvo 5:a Icon_minitimesön 11 nov 2007, 16:29

E-Tech skrev:
det är ganska enkelt att köra med orginalbox & kabelhärva från en T5r t.e.x minst krångel

okejokej bra sprut till volvo 5:a Kopfkrat


xcOOb skrev:
beror ju på vilken effekt du hade tänkt dig om det är värt jobbet.. behöver ju inte sätta i sprut bara för att, finns ju anledningar varför man gör det =)

börja på projektet så ser du nog vart de leder =)

klart jag sätter i sprutet av en anledning Very Happy , den ska få mycket soppa å mycket ladd
Razz
Till överst på sidan Gå ner
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

bra sprut till volvo 5:a Empty
InläggRubrik: Sv: bra sprut till volvo 5:a   bra sprut till volvo 5:a Icon_minitimesön 11 nov 2007, 18:22

jo och då kommer de vissa stora saker före som lär fixas innan ett sprut behövs 100% =)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
Lindskog
Skogenracing Sponsor
Lindskog


Antal inlägg : 953
Age : 39
Namn : Lindskog
Från : Gävletrakten
Kör : Bmw E60, Skidoo 800R
Registration date : 07-04-17

bra sprut till volvo 5:a Empty
InläggRubrik: Sv: bra sprut till volvo 5:a   bra sprut till volvo 5:a Icon_minitimesön 11 nov 2007, 23:01

bra sprut till volvo 5:a Kopfkrat
ja naturligt, allt i bottendelen är planerat, koppling, låda, bakaxel oxå. delvis toppen med, turbo agg har jag inte funderat på men sprutet helt oklart, därför jag frågar Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

bra sprut till volvo 5:a Empty
InläggRubrik: Sv: bra sprut till volvo 5:a   bra sprut till volvo 5:a Icon_minitimesön 11 nov 2007, 23:13

ska du både ha soppa o tändning i det?
Många funkar säkerligen men du får nog flera svar här, sen va som e bäst de lär du nog avgöra själv..

Haltech, vems, autronic, link.. köp de du kommer över till vettig peng av dom o hoppas nån i din bekantskap krets kan det =) jag vet inte ett dyft annat än att jag har ett autronic..

punsch i snurran lär du få vilket du än väljer, de e ju riktiga grejor Very Happy

toppen är ett stopp på dom där så den kan du lägga pengar på..
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
Lindskog
Skogenracing Sponsor
Lindskog


Antal inlägg : 953
Age : 39
Namn : Lindskog
Från : Gävletrakten
Kör : Bmw E60, Skidoo 800R
Registration date : 07-04-17

bra sprut till volvo 5:a Empty
InläggRubrik: Sv: bra sprut till volvo 5:a   bra sprut till volvo 5:a Icon_minitimesön 11 nov 2007, 23:29

xcOOb skrev:
ska du både ha soppa o tändning i det?
Många funkar säkerligen men du får nog flera svar här, sen va som e bäst de lär du nog avgöra själv..

Haltech, vems, autronic, link.. köp de du kommer över till vettig peng av dom o hoppas nån i din bekantskap krets kan det =) jag vet inte ett dyft annat än att jag har ett autronic..

punsch i snurran lär du få vilket du än väljer, de e ju riktiga grejor Very Happy

toppen är ett stopp på dom där så den kan du lägga pengar på..

separat tror jag, msd finns med i bilden, angående sprutet så vill jag hitta ett pålitligt ganska lättmappat Smile
Ja en ordentligt arbetad topp is the shit bra sprut till volvo 5:a Av-26
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





bra sprut till volvo 5:a Empty
InläggRubrik: Sv: bra sprut till volvo 5:a   bra sprut till volvo 5:a Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
bra sprut till volvo 5:a
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» M50 kablar till sprut
» hjälp med spridare till volvo 398 volvo topp
» Sprut till m50b20 Vanos.
» Angående sprut till min M20B25 E34
» Megasquirt till volvo 740 turbo?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Teknik-
Hoppa till: