Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Lågt intresse för Skogenracing

Gå ner 
+26
Alex_S
Sten
RsCoupe-71
Randombastard
mod
chimmy
_johan
Jobio
Painlake Racing
Fiechen
Svintoleffe
Eriksson
Arvidsson
Öbbe
Lindskog
Kanto
Limpdjur
Joel
Knez
Håcke
Henrik
Fjellström
rcy
XeroZ
bosse
Mikael
30 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
FörfattareMeddelande
Dannexx
Skogenracing Large



Antal inlägg : 109
Age : 34
Namn : Dante
Från : Lkpg
Kör : Merca diesel!
Registration date : 12-11-19

Lågt intresse för Skogenracing - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Lågt intresse för Skogenracing   Lågt intresse för Skogenracing - Sida 3 Icon_minitimelör 13 aug 2016, 23:04

Jag och många i min krets hittade hit just pga guiden till att få liv 2.9an med turbo.
Det var så detaljerat och bra skrivet så till och med jag klarade av det Very Happy.

En riktig "dumbie" guide för att få överladd på en m50b25 snurra skulle locka väldigt mycket folk. Dessa guider som finns är oftast inte så detaljerade. Dock är väl det mycket jobb med att göra dessa guider..
Till överst på sidan Gå ner
Wike
Skogenracing Supreme
Wike


Antal inlägg : 664
Age : 33
Namn : Wike
Från : Gävle
Kör : Kanske inte som alla andra?
Registration date : 08-07-02

Lågt intresse för Skogenracing - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Lågt intresse för Skogenracing   Lågt intresse för Skogenracing - Sida 3 Icon_minitimefre 19 aug 2016, 19:57

Jag som nästan aldrig är inne på något forum, facebook eller annan social media kan väl generellt tycka att det känns som om bilintresset nästan dött (i alla fall här i Gävle).
Kanske bara är jag som missar allt, men tycker det är sällan man ser några roliga bilar ute, och sällan man ser ett gäng stå på en parkering.

Kanske skulle vara en idé för mig att starta en projekttråd också, men känns som att alla skulle ledsna om det bara kommer någon uppdatering/år som innehåller flytt av en liten kabel Laughing

Men som flera andra sagt så tror jag att fler ordentligt anordnade bilträffar skulle kunna locka mer folk. Titta t.ex. på Västerås-träffarna (om man nu bortser från det faktum att det är slut på dom), det var de träffar jag tyckte var roligast att åka på just för att de var ordentligt anordnade och lockade väldigt mycket fina bilar.
Skogenträffarna för några år sedan tyckte jag också var roliga, just för att se vad alla hade byggt.
Sen kanske det skulle vara roligare att åka på träff om man själv hade en rolig bil att köra.
Till överst på sidan Gå ner
Wike
Skogenracing Supreme
Wike


Antal inlägg : 664
Age : 33
Namn : Wike
Från : Gävle
Kör : Kanske inte som alla andra?
Registration date : 08-07-02

Lågt intresse för Skogenracing - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Lågt intresse för Skogenracing   Lågt intresse för Skogenracing - Sida 3 Icon_minitimefre 23 jun 2023, 20:52

Är det någon som är in här i nuläget? Tycker det ser oförskämt dött ut. Eller är det rent av så att forumet bara finns kvar för andra att hitta inspiration?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lågt intresse för Skogenracing - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Lågt intresse för Skogenracing   Lågt intresse för Skogenracing - Sida 3 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Lågt intresse för Skogenracing
Till överst på sidan 
Sida 3 av 3Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
 Liknande ämnen
-
» Turbon sitter för lågt för oljereturen till sumpen
» Mange-83- Återupplivning av den gamle sierran(ligger lågt då RS 2000 i doch går
» Intresse koll bänkning!
» Finns det nått intresse för en annan typ av race?
» Skogen kläder & Bli Snyggast i Sommar- Intresse tråd

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: