Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 skada i baken på sierran

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Billen
Skogenracing Small



Antal inlägg : 1
Age : 30
Namn : Bill
Från : Finland
Kör : Ford Sierra
Registration date : 13-08-06

skada i baken på sierran Empty
InläggRubrik: skada i baken på sierran   skada i baken på sierran Icon_minitimetis 06 aug 2013, 22:04

Haloj! Detta angår nog inte motorer och sånt men mådte bara pröva att fråga er hjälp här. Jag har en sierra från -91 en 3 dörrars, bilder finns på garaget.org och där heter jag. -Forden. Nu till saken... Det är så att jag blev påkörd baktill och funderar på att laga skadan själv. Då undrar jag om någon av er har bytt "bakpanelen", den plåtbit som sitter fasst limmad och syns mellan kofångare och baklampor? När man tar upp bagageluckan så serman att den är limmad, svårt att förklara men jag stor att ni vet vilken jag menar, alla har ju haft en sierra nångång typ Wink Själv bor jag i Finland, och här så vet jag ingen som har bytt den iallafall så därför sträckte jag mig till sverige istället Smile Om någon av er bytt denna plåt så undrar jag vart man kan köpa en sådan. Jag är väldigt tacksam för svar, tack i förväg! Smile
Till överst på sidan Gå ner
 
skada i baken på sierran
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rastade sierran
» Vad för låda i sierran?
» Film: sierran på vsc cup 1 & 2
» F: Last GoodBye Sierran
» F: 50K sierran mot Starlet

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Allmänt-
Hoppa till: