Skogenracing.com
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Film: slö sierra & bmw 535a

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
_-gniraz-_
Skogenracing Elite
_-gniraz-_


Antal inlägg : 2200
Age : 38
Namn : Fredrik.Z
Från : Fröslunda
Kör : ""No Control" Sierran
Registration date : 06-10-31

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimetis 11 sep 2007, 13:06

Sitter hemma och kan inte jobba så har rätt tråkigt så klippte lite film.. Smile

http://www.garaget.org/video/a12ie248g6ph
Till överst på sidan Gå ner
Mikael
Skogencrew
Mikael


Antal inlägg : 15246
Age : 44
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter
Registration date : 06-10-11

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimetis 11 sep 2007, 13:41

Mer effekt så ni slipper bromsa när ni svarvar Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.skogenracing.com
_-gniraz-_
Skogenracing Elite
_-gniraz-_


Antal inlägg : 2200
Age : 38
Namn : Fredrik.Z
Från : Fröslunda
Kör : ""No Control" Sierran
Registration date : 06-10-31

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimetis 11 sep 2007, 14:10

Mikael skrev:
Mer effekt så ni slipper bromsa när ni svarvar Smile


hehe.. jo båda har som sagt ett turboprojekt på gång så till nästa sommar så hoppas vi det blir så.. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Effektfläkt
Skogenracing Small



Antal inlägg : 4
Age : 35
Namn : Niklas
Från : Heby
Kör : Bmw 318is, Bmw 320/325t(snart)
Registration date : 07-10-03

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimeons 03 okt 2007, 23:28

Är det ni som lagt all lakrits mellan fjärdhundra och heby? ser nämligen ut att vara precis där på filmen:)
Till överst på sidan Gå ner
_-gniraz-_
Skogenracing Elite
_-gniraz-_


Antal inlägg : 2200
Age : 38
Namn : Fredrik.Z
Från : Fröslunda
Kör : ""No Control" Sierran
Registration date : 06-10-31

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimetor 04 okt 2007, 06:20

Effektfläkt skrev:
Är det ni som lagt all lakrits mellan fjärdhundra och heby? ser nämligen ut att vara precis där på filmen:)



Film: slö sierra & bmw 535a Whistlin Film: slö sierra & bmw 535a Whistlin Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Theo
Skogenracing Large



Antal inlägg : 134
Age : 34
Namn : Theo
Från : Norrsundet
Kör : Porsche 996 Turbo.
Registration date : 07-06-25

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimetor 04 okt 2007, 13:42

fin fin film Smile
Till överst på sidan Gå ner
Effektfläkt
Skogenracing Small



Antal inlägg : 4
Age : 35
Namn : Niklas
Från : Heby
Kör : Bmw 318is, Bmw 320/325t(snart)
Registration date : 07-10-03

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimetor 04 okt 2007, 23:39

Bilfolket i heby typ jag å tre pers till:P nejdå.. ett gäng i alla fall är sugna på att börja köra lite på flygrakan, som det gjordes förr. är det nåt som skulle tyckas vara kul?
Till överst på sidan Gå ner
_-gniraz-_
Skogenracing Elite
_-gniraz-_


Antal inlägg : 2200
Age : 38
Namn : Fredrik.Z
Från : Fröslunda
Kör : ""No Control" Sierran
Registration date : 06-10-31

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimefre 05 okt 2007, 06:17

Effektfläkt skrev:
Bilfolket i heby typ jag å tre pers till:P nejdå.. ett gäng i alla fall är sugna på att börja köra lite på flygrakan, som det gjordes förr. är det nåt som skulle tyckas vara kul?


ja jag skulle vara på varje gång min bil funkade lätt... är en bred och fin raka att köra på tyvär så är det ju lite för långt från städerna... men det var ju ett blackrace där 2005 har jag för mig det va... vi hade faktiskt tänkt försökt att fixa lite race där nästa sommar får se hur det blir me de.. Smile annars duger den fin till att bara drifta på också... Film: slö sierra & bmw 535a Av-26
Till överst på sidan Gå ner
Effektfläkt
Skogenracing Small



Antal inlägg : 4
Age : 35
Namn : Niklas
Från : Heby
Kör : Bmw 318is, Bmw 320/325t(snart)
Registration date : 07-10-03

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimelör 06 okt 2007, 00:34

Haha jo precis, nice film föresten:) jo man har ju varit där ute och härjat endel. sprängt en växellåda bland annat:) men det var ju på en sketen saab så det förvånar mig inte. gått åt två lådor bara den här sommaren:) vem fan har sagt att man ska köra med insidan? Brukar ni köra i heby på vintrarna å lägga brehas? var nämligen ett gäng i vintras på säkert 10 bilar. men kände inte igen en kotte:)
Till överst på sidan Gå ner
_-gniraz-_
Skogenracing Elite
_-gniraz-_


Antal inlägg : 2200
Age : 38
Namn : Fredrik.Z
Från : Fröslunda
Kör : ""No Control" Sierran
Registration date : 06-10-31

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimelör 06 okt 2007, 08:28

Effektfläkt skrev:
Haha jo precis, nice film föresten:) jo man har ju varit där ute och härjat endel. sprängt en växellåda bland annat:) men det var ju på en sketen saab så det förvånar mig inte. gått åt två lådor bara den här sommaren:) vem fan har sagt att man ska köra med insidan? Brukar ni köra i heby på vintrarna å lägga brehas? var nämligen ett gäng i vintras på säkert 10 bilar. men kände inte igen en kotte:)



Tackar tackar.... Jo då brukar åka och sladda i heby några gånger på vintrarna, finns rätt shysta vägar där faktiskt... en av huddingevägarna är ju helt klockren bara kurvor hela vägen dit från heby grymt skön väg...

Stog ni vid verona och hängde när vi kom ett gäng... Minns att de stog massa kids där en gång när vi var där..

i år kommer jag åka en grön sierra med svart rs packet hade den även föra vinter fast då var den blå och med turbo....

Vad kommer du själv åka för bil i vinter... Kan man ju stanna och snacka lite skit om man ser dig.. Smile Du umgås inte med
martin andersson....?
Till överst på sidan Gå ner
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimelör 06 okt 2007, 08:51

ni kan ta varandras nummer om ni vill prata mera Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
_-gniraz-_
Skogenracing Elite
_-gniraz-_


Antal inlägg : 2200
Age : 38
Namn : Fredrik.Z
Från : Fröslunda
Kör : ""No Control" Sierran
Registration date : 06-10-31

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimelör 06 okt 2007, 08:59

xcOOb skrev:
ni kan ta varandras nummer om ni vill prata mera Wink


Någonting i mot deta snack här... Question
Till överst på sidan Gå ner
Öbbe
Skogencrew
Öbbe


Antal inlägg : 6142
Age : 42
Namn : Öberg
Från : Gävle
Kör : Porsche 997TT, Polaris RMK 800 turbo -14, Ockelbo 600 -71
Registration date : 06-10-12

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimelör 06 okt 2007, 17:50

babblas så mycket i trådarna o har låst trådar för mindre men prata på ni gav bara ett tips..
Till överst på sidan Gå ner
http://www.SKOGENRACING.com
Effektfläkt
Skogenracing Small



Antal inlägg : 4
Age : 35
Namn : Niklas
Från : Heby
Kör : Bmw 318is, Bmw 320/325t(snart)
Registration date : 07-10-03

Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitimelör 06 okt 2007, 20:55

Hahah lite kul att du frågar om jag känner honom.. typ en av om jag umgås mest med i heby. Har köpt hans gamla 318is som ska hasas fram med i vinter.. svetsdiffade den i onsdags.. har du msn eller nåt så kan man ju slösnacka där så folk inte blir så griniga. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Film: slö sierra & bmw 535a Empty
InläggRubrik: Sv: Film: slö sierra & bmw 535a   Film: slö sierra & bmw 535a Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Film: slö sierra & bmw 535a
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» F: Sierra Film
» Film: Sierralek med Ford Sierra 2.0 Turbo
» F: liten film med orginal sierra 2,8i på Rudskogen!
» FILM: Min sierra is-turbo leker seg
» Pzykko - Sierra dubbelturbo. Nu: Film på sid 29 :D

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Skogenracing.com :: Skogenracing Society :: Bilder/Filmer-
Hoppa till: