HemHem  Vanliga frågorVanliga frågor  SökSök  Bli medlemBli medlem  MedlemslistaMedlemslista  AnvändargrupperAnvändargrupper  Logga in  
Dela

klarade inte av att sladda med Laddtryck

Gå ner 
FörfattareMeddelande
E-Tech
Skogenracing Elite
E-Tech

Antal inlägg : 1584
Namn : Eric
Från : Jästrikland
Kör : 9,92sec 235kmh
Registration date : 06-10-13

klarade inte av att sladda med Laddtryck Empty
InläggRubrik: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimelör 21 okt 2006, 17:07

Lite bilder på en kompis som inte klarar av lite Laddtryck (synd om bilen) rabbit första bilen med turbo också ska man försöka sladda se hur de sluta Laughing

klarade inte av att sladda med Laddtryck 20061019iw7.th
klarade inte av att sladda med Laddtryck 20061019001st2.th
klarade inte av att sladda med Laddtryck 20061019003en0.th
klarade inte av att sladda med Laddtryck 20061019zm0.th
klarade inte av att sladda med Laddtryck 20061019002qq3.th
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
m5micke
Skogencrew
m5micke

Antal inlägg : 3132
Namn : Micke
Från : Gävle
Kör : BMW "Alpina" 332itt e30 -89, BMW X5 4,8is, BMW 323im e36 -97
Registration date : 06-10-12

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimelör 21 okt 2006, 17:50

Va ska man säga. Otur är väl de enda rätta. När ska folk fatta att man ska åka sugis
Användarens profil
Ågren
Skogenracing Elite

Antal inlägg : 2435
Namn : l
Från : k
Kör : u
Registration date : 06-10-11

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimelör 21 okt 2006, 17:55

Tror det är mer föraren en att det är turbo bil.
Övning ger fördighet Very Happy men inte i det här fallet Sad
Användarens profil
Wezzli
Skogenracing Large
Wezzli

Antal inlägg : 133
Namn : Krängwobbelracing
Från : Piteå
Kör : Volvo 240 drifter

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimelör 21 okt 2006, 17:57

Oväntat att en ung man skulle överskatta sina förmågor och försöka leka driftingkung och sleva sönder sin bil.
Användarens profil http://krangwobbelracing.mine.nu
Ågren
Skogenracing Elite

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimelör 21 okt 2006, 17:58

Wezzli skrev:
Oväntat att en ung man skulle överskatta sina förmågor och försöka leka driftingkung och sleva sönder sin bil.

Vet du hans ålder då? Kan ju lika järna vara en gubbe!
Användarens profil
Wezzli
Skogenracing Large
Wezzli

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimelör 21 okt 2006, 18:05

ST200 skrev:
Wezzli skrev:

Vet du hans ålder då? Kan ju lika järna vara en gubbe!

Statistik!

Vet, vet jag inte, gissa, gissade jag. Däremot påstådde jag det uppenbara!
E-Tech
Skogenracing Elite
E-Tech

Antal inlägg : 1584
Namn : Eric
Från : Jästrikland
Kör : 9,92sec 235kmh
Registration date : 06-10-13

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimelör 21 okt 2006, 19:09

Han är 19år bounce
Användarens profil
Ågren
Skogenracing Elite

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimelör 21 okt 2006, 19:38

E-Tech skrev:
Han är 19år bounce

Aj då, jag hade fel Embarassed
1-0 till Wezzli Smile
Användarens profil
Wezzli
Skogenracing Large
Wezzli

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimelör 21 okt 2006, 20:00

Ja alltså, det är ju en känd faktor omän något som jag inte förstår. Jag känner så många män som verkligen överskattar sina förmågor, provar någonting och kör åt hellvete eller småkvaddar.

Själv har jag aldrig gjort det. Om jag tänjer på gränserna, så gör jag det lite i taget och överskattar aldrig min förmåga omän det kan låta så ibland! Många av mina kompisar har våldsamma sätt att busköra medans jag kan köra lugnt och fint och ändå klara av att göra minst lika sjuka saker. Jag tror skillnaden är att jag tänker efter före jag gör det, jag gör det inte på ett våldsamt sätt, utan räknar ut ungefär hur jag ska göra det och jag har hyfsad reaktionsförmåga så att jag klarar av att undvika olyckor ifall det råkas bli på tal om en sådan.

Som exempel kan jag ju ta upp en av mina kompisar som skulle försöka lägga upp ett ställ med sina föräldrars Ford Scorpio. Det slutade med att han kom över på fel sida och höll på att kollidera med en Mercedes, med bilen full av passagerare. Är det inte uppenbart att killen måste ha valt fel tillfälle och ställe att göra det på? Om man är osäker på det man gör, så gör man det på ett ställe där det knappt kan gå fel, klart slut.

Skulle vara intressant att göra andra personers åsikt i just detta ämnet!
Mikael
Skogencrew
Mikael

Antal inlägg : 15246
Namn : Mikael
Från : Gävle
Kör : Subaru Impreza WRX STi, Skidoo summit tjejskoter

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimelör 21 okt 2006, 20:51

Jag vet precis vad felet är!

Det är ju en traktor! Dom är inte designade för att gå fort Wink

richard s
Skogencrew
richard s

Antal inlägg : 931
Namn : richard
Från : gävle
Kör : RMK800

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimesön 22 okt 2006, 00:29

Visst är det tråkigt med bilen , men leker man med grejorna måste man ju veta att dom kan ta stryk.

Och om man alldrig kör så lär man ju inte bli nå bättre häller , därimot så måste man många gånger hejda sej och istället börja leka på ställen där risken för skador är liten.
Användarens profil http://www.skogenracing.com
richard s
Skogencrew
richard s

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimesön 22 okt 2006, 00:35

Wezzli skrev:
Ja alltså, det är ju en känd faktor omän något som jag inte förstår. Jag känner så många män som verkligen överskattar sina förmågor, provar någonting och kör åt hellvete eller småkvaddar.

Själv har jag aldrig gjort det. Om jag tänjer på gränserna, så gör jag det lite i taget och överskattar aldrig min förmåga omän det kan låta så ibland! Många av mina kompisar har våldsamma sätt att busköra medans jag kan köra lugnt och fint och ändå klara av att göra minst lika sjuka saker. Jag tror skillnaden är att jag tänker efter före jag gör det, jag gör det inte på ett våldsamt sätt, utan räknar ut ungefär hur jag ska göra det och jag har hyfsad reaktionsförmåga så att jag klarar av att undvika olyckor ifall det råkas bli på tal om en sådan.

Som exempel kan jag ju ta upp en av mina kompisar som skulle försöka lägga upp ett ställ med sina föräldrars Ford Scorpio. Det slutade med att han kom över på fel sida och höll på att kollidera med en Mercedes, med bilen full av passagerare. Är det inte uppenbart att killen måste ha valt fel tillfälle och ställe att göra det på? Om man är osäker på det man gör, så gör man det på ett ställe där det knappt kan gå fel, klart slut.

Skulle vara intressant att göra andra personers åsikt i just detta ämnet!

Jag själv gillar när jag kör nått och helt plötsligt så liksom vaknar jag till och tänker "fan så här kan fort kan jag ju inte köra" , men fortsätter ändå.
Och då är jag offtast skiträdd , men man får sån adrenalinkick så det blir jävligt skönt.

Har dock hänt väldigt lite med bil , eftersom det känns så pass säkert.
Är väll bara just när man kör av som kicken kommer.

Med tex cross eller nått annat oskyddat är det helt annorlunda.Man vet att mista misstag kan kosta livet.

Men så kanske jag kört av några gånger förmycket , och slagit huvet eller nått Smile
Ågren
Skogenracing Elite

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimesön 22 okt 2006, 01:42

Citat :

Jag själv gillar när jag kör nått och helt plötsligt så liksom vaknar jag till och tänker "fan så här kan fort kan jag ju inte köra" , men fortsätter ändå.
Och då är jag offtast skiträdd , men man får sån adrenalinkick så det blir jävligt skönt.

Med tex cross eller nått annat oskyddat är det helt annorlunda.Man vet att mista misstag kan kosta livet.

Men så kanske jag kört av några gånger förmycket , och slagit huvet eller nått Smile

Så sant så. Bil är en sak, och mc en annan.
Älskar också känslan av att vara oskydad när man kör på en grus väg eller i skog. Känlsan av att motorcykel tex, får ett fint kast efter gruskurva, som man tagit i 80-90 knyck. Och man vet om, att åker man av så är kan det vara slutet. En kick som inte går att beskriva, hur blodet pulserar, och kroppen är så vansinigt aggresiv, så man inte vet vad man ska tavägen.
Och när jag tänker på den känslan, så vill jag bara känna den, igen & igen & igen Exclamation
OBS: inte uppskattat av Sambon Rolling Eyes Very Happy
Användarens profil
richard s
Skogencrew
richard s

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimesön 22 okt 2006, 11:04

ST200 skrev:
Citat :

Så sant så. Bil är en sak, och mc en annan.
Älskar också känslan av att vara oskydad när man kör på en grus väg eller i skog. Känlsan av att motorcykel tex, får ett fint kast efter gruskurva, som man tagit i 80-90 knyck. Och man vet om, att åker man av så är kan det vara slutet. En kick som inte går att beskriva, hur blodet pulserar, och kroppen är så vansinigt aggresiv, så man inte vet vad man ska tavägen.
Och när jag tänker på den känslan, så vill jag bara känna den, igen & igen & igen Exclamation
OBS: inte uppskattat av Sambon Rolling Eyes Very Happy

jävla knarkare Smile
Ågren
Skogenracing Elite

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimesön 22 okt 2006, 12:09

Knark och motorer hör inte ihop Evil or Very Mad

Alla får kickar av olika saker. Och du Runar kanske får det av att virka Smile
Användarens profil
richard s
Skogencrew
richard s

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimesön 22 okt 2006, 13:42

ST200 skrev:

Nähä , så vad rekomenderar du istället då? scratch
Ågren
Skogenracing Elite

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimesön 22 okt 2006, 17:19

richard s skrev:
ST200 skrev:

Keso, och SPRIT Idea
Användarens profil
richard s
Skogencrew
richard s

InläggRubrik: Sv: klarade inte av att sladda med Laddtryck   klarade inte av att sladda med Laddtryck Icon_minitimesön 22 okt 2006, 18:27

ST200 skrev:
richard s skrev:
ST200 skrev:

Keso, och SPRIT Idea

Då vill jag att vi lånar ett avspärrat område och så får du visa hur man gör Smile

klarade inte av att sladda med Laddtryck
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Stoppa blödning i pulpa
» Asplöven 2013/2014, Del 1
» Lucas Wallmark
» Christopher Mastomäki

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet